//

ipad muziek via autoradio laten afspelen

ipad muziek via autoradio laten afspelen discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Daar ik enorm van muziek hou wil ik graag de muziek van mijn ipad via de autoradio laten horen. Ik gebruik hiervoor een Jack - ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 13-02-12, 10:20
bollemarc bollemarc is offline
 
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Berichten: 4
Question ipad muziek via autoradio laten afspelen

Daar ik enorm van muziek hou wil ik graag de muziek van mijn ipad via de autoradio laten horen.
Ik gebruik hiervoor een Jack - Tulp kabel maar zodra ik die aansluit hoor ik niets meer alhoewel mijn ipod wel via deze kabel werkt.

Weet hier iemand een oplossing daarvoor of ...wat het probleem zou kunnen zijn ?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-02-12, 14:10
Beech43 Beech43 is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2.682
Standaard

Dat kan natuurlijk van alles zijn. Staat volumeregelaar niet op nul voor de jackuitgang ?
Lees trouwens eerst dit, want je kunt problemen krijgen met het aansluiten op een autoradio:
Ipod video geeft geen geluid meer | One More Thing
  #3  
Oud 17-02-12, 06:31
bollemarc bollemarc is offline
 
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Berichten: 4
Standaard

Bedankt voor de inlichtingen, het werkt nu maar ik moet de volume van m'n autoradio op max zetten om een min aan geluid te horen, volume op ipad staat op Max, zou hier ergens een oorzaak voor zijn, thx
  #4  
Oud 17-02-12, 14:18
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Dat is normaal, heeft waarschijnlijk met de volumebegrenzing te maken. Ik heb het ook als ik mijn iPhone aansluit op de autoradio via AUX. En er is helaas niet veel aan te doen
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Muziek van iPad afspelen in auto haepie iPad accessoires en onderdelen 1 07-07-11 11:21
Muziek iPhone via speakers autoradio wilfrida iPhone accessoires en onderdelen 4 16-11-10 21:25
Muziek van de iPhone op de autoradio kjvs iPhone accessoires en onderdelen 2 04-08-10 11:49
Niet automatisch afspelen Ipod functie icm autoradio. Harley4 iPhone accessoires en onderdelen 1 18-10-09 12:55
muziek van iphone via autoradio beluisteren?? beeldbuis Archief 3 24-06-08 14:29

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:06.