//

SW Herstellen Ipad

SW Herstellen Ipad discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb denk ik iets heel stoms gedaan, maar ik hoop dan ook dat jullie mij misschien op weg kunnen helpen om het op te ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 20-02-12, 13:14
hekertv hekertv is offline
 
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 5
Standaard SW Herstellen Ipad

Ik heb denk ik iets heel stoms gedaan, maar ik hoop dan ook dat jullie mij misschien op weg kunnen helpen om het op te lossen.
Ik heb een jailbreak op mijn Ipad 2. Nou wou ik hem herstellen via Itunes. Bij mijn jailbreak heb ik via TinyUmbrella een backup gemaakt van mijn SHSH's en heb hier ook een bestandje van. Echter, ik druk via Itunes op herstel en nou wil hij niet meer herstellen en krijg ik code 21 elke keer als ik hem wil herstellen. De ipad zelf geeft aan koppel met Itunes en itunes geeft steeds aan dat hij in herstelmodus zit en dat hij eerst hersteld moet worden....

PLEASE HELP!!!!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-02-12, 13:33
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Je moet even TU starten en het vinkje uitzetten bij "set hosts to Cydia on exit". Daarna TU afsluiten en iPad herstellen mbv iTunes. Bij voorkeur de iPad even in DFU mode zetten en daarna herstellen.
__________________
Geen hulpvragen via PM. Stel je vraag op het forum, hebben anderen er ook iets aan.
  #3  
Oud 20-02-12, 13:44
hekertv hekertv is offline
 
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wouter1981 Bekijk bericht
Je moet even TU starten en het vinkje uitzetten bij "set hosts to Cydia on exit". Daarna TU afsluiten en iPad herstellen mbv iTunes. Bij voorkeur de iPad even in DFU mode zetten en daarna herstellen.

Oké, dat ik het goed begrijp:
Ipad niet koppelen met pc, TU openen set hosts to Cydia on exit uitvinken.
TU afsluiten en dan de Ipad koppelen met pc en via Itunes herstellen?

Want dat doet hij niet. Krijg nogsteeds de zelfde melding en kan mijn Ipad niet in DFU mode zetten aangezien hij alleen nog aangeeft koppel met Itunes...

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 20 februari 2012 om 14:19 ----------

Nou het is me gelukt. Heb een programma gedownload: Ireb en daarmee heb ik hem weer aan de praat gekregen! Toch heel erg bedankt!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
ipad herstellen iphonedirk iPad algemeen 4 03-12-11 21:01
ipad herstellen brva07 iPad algemeen 2 22-05-11 20:54
iPad: ipad 1 hangt bij herstellen bakvis Jailbreak 4 06-04-11 22:29
ipad herstellen stef007 iPad algemeen 2 31-08-10 21:05
iPad Herstel blijft steken op "iPad-Software herstellen..." iPhone3G_Olé iPad algemeen 3 28-07-10 11:26

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:10.