//

iPad 2 verzekeren

iPad 2 verzekeren discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste site bezoekers, kent iemand een goede verzekeraar om ipad 2 te verzekeren? Ik wil ook de garantie periode verlengen, is het slim om applecare ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 28-02-12, 15:33
kartinghero kartinghero is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Berichten: 2
Standaard iPad 2 verzekeren

Beste site bezoekers,

kent iemand een goede verzekeraar om ipad 2 te verzekeren?
Ik wil ook de garantie periode verlengen, is het slim om applecare aan te schaffen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 04-03-12, 19:07
AppleFreaks AppleFreaks is offline
• iOS 14.6
• iPadOS 14.6
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 31
Standaard

Ik ga zodra ipad 3 komt ook verzekeren en zou graag willen weten waar je het beste je iPAD.

Het gaat mij er niet enkel om dat hij voor diefstal verzekerd is want dat kan ik voor 2 euro p/m bij ABNAmro

Maar wil juist ook dat hij verzekerd is bv tegen vallen stoten, waterschade etc en dan gerepareerd word

Ik kom diverse sites tegen met google maar wil graag iemand spreken die uit ervaring spreekt en ooit iets heeft laten repareren bij zijn/haar verzekering

Dus als iemand mij kan adviseren waar je het beste zit en je een betrouwbare verzekering afsluiten hoor ik dat graag
  #3  
Oud 05-03-12, 20:46
AppleFreaks AppleFreaks is offline
• iOS 14.6
• iPadOS 14.6
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 31
Exclamation

Het verbaasd mij enorm dat er nog niemand heeft gereageerd echt jammer

Of betekent dit dat niemand een iPad verzekering heeft?

Ik wil hem gaan verzekeren zodra ik de ipad 3 kan bemachtigen

Nu kan ik diverse dingen doen

1 Bij dixons kopen waar je standaard 3 jaar garantie krijgt op je tablet, daarnaast bij ABNAMRO de "PC Verzekering: verzeker uw computer, laptop én tablet"afsluiten voor 2,50 per maand binnen en buitenhuis verzekerd tegen val stoot schade en diefstal en onheil van buitenaf, als er wat gebeurt rekening insturen en word dan vergoed.

of

2 iPad Verzekering - Goedkoop uw iPad tablet verzekeren premie per jaar 88,06 bij aanschaf waarde boven de 751,=
Met Stoten en vallen
Beschadiging na brand
Geen afschrijving
Waterschade
Geen eigen risico!

of

3 Bij iPad Verzekering - CoverYou Laptop, iPad en GSM verzekeringen
  • Beschadiging door brand
  • Beschadiging door vocht
  • Vallen en stoten
  • Diefstal na braak
  • Laag eigen risico van € 50,00
  • Flexibele verzekeringsperioden van 1, 2 of 3 jaar
  • Reparatie niet meer haalbaar? Dan heb je recht op vervanging d.m.v. een gelijkwaardig product.
of



4 Verzeker uw Macbook (Pro/Air), iPad of iPhone - CARD Services


€ 139,- voor 3 jaar

36 maanden lang verzekerd tegen diverse van buiten komende onheilen zoals: onopzettelijk stoten en vallen (ook door kinderen en huisdieren) en eigen schuld schades, blikseminslag, verkeerde spanning (incl. inductie), brand, ontploffing, kortsluiting, vocht en diefstal (zie voorwaarden).
• 36 maanden snelle en vakkundige reparatie, schadeherstel of herlevering bij schade door uw reseller;
• Ruime dekking bij schade. 12 maanden nieuwwaarde dekking en geen afschrijving. Een beperkte afschrijving van 10% in het tweede jaar en 25% in het derde jaar;
• Beperkt eigen risico bij een van buiten komend onheil, voor een laptop of iPad is het eigen risico € 50,- per schade;
• Doorlopende transport- en verblijfsdekking over de gehele wereld;




Dus zoals jullie zien veel keuzes maar wil graag weten waar de mensen hier goede en slechte ervaringen mee hebben en welk bedrijf die hier boven staat of niet erbij staat het beste is




Alvast bedankt voor uw reactie
  #4  
Oud 05-03-12, 22:27
Beech43 Beech43 is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2.682
Standaard

Je moet je alleen verzekeren voor zaken, die je absoluut niet kunt betalen als het je overkomt: ziekte, iemand anders zodanig verwonden dat hij/zij arbeidsongeschikt wordt, afbranden van je huis, maar toch geen iPad. En ook geen verlengde garantie, hoe vaak gaan die dingen nou kapot ? En door eigen schuld ? Daar zal geen betrouwbare verzekeraar iets voor in de aanbieding hebben.

Waarom zien die gebouwen van verzekeraars er allemaal zo luxe uit ? Precies, van jouw en mijn verzekeringsgeld.
  #5  
Oud 05-03-12, 22:35
AppleFreaks AppleFreaks is offline
• iOS 14.6
• iPadOS 14.6
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 31
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Beech43 Bekijk bericht
Je moet je alleen verzekeren voor zaken, die je absoluut niet kunt betalen als het je overkomt: ziekte, iemand anders zodanig verwonden dat hij/zij arbeidsongeschikt wordt, afbranden van je huis, maar toch geen iPad. En ook geen verlengde garantie, hoe vaak gaan die dingen nou kapot ? En door eigen schuld ? Daar zal geen betrouwbare verzekeraar iets voor in de aanbieding hebben.

Waarom zien die gebouwen van verzekeraars er allemaal zo luxe uit ? Precies, van jouw en mijn verzekeringsgeld.

Beste ik vraag geen advies of ik me wel of niet moet verzekeren ik vraag waar ik me het beste kan verzekeren.

U weet niet van mijn situatie hoe ik woon of leef, maar zal u een hint geven met 5 kleine kinderen en 2 honden bestaat de mogelijkheid als er een op de bank springt de ipad uit je handen vliegt en daar tegen wil ik me dus goed verzekeren.

u reactie doet dan ook geen bijdrage aan mijn vraag
  #6  
Oud 05-03-12, 23:23
Beech43 Beech43 is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2.682
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AppleFreaks Bekijk bericht
Beste ik vraag geen advies of ik me wel of niet moet verzekeren ik vraag waar ik me het beste kan verzekeren.

U weet niet van mijn situatie hoe ik woon of leef, maar zal u een hint geven met 5 kleine kinderen en 2 honden bestaat de mogelijkheid als er een op de bank springt de ipad uit je handen vliegt en daar tegen wil ik me dus goed verzekeren.

u reactie doet dan ook geen bijdrage aan mijn vraag
Als je de iPad voorziet van een goede case dan zal de schade bij het "uit je handen vliegen" echt beperkt zijn. Ik zou daar eerder in investeren, want als ik de prijzen zie: € 5,50 - 7,99 per maand + eigen risico van € 50,- dan zijn dat toch behoorlijke bedragen. Zoals je al vroeg, het lijkt erop dat niemand een verzekering heeft hier op het forum.
  #7  
Oud 22-03-12, 11:08
BartJansen01 BartJansen01 is offline
 
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 2
Standaard

Ik heb mijn iPad gisteren laten verzekeren via VerzekerjeApple. Dit kan volgens mij alleen maar online, maar ik vind dat persoonlijk alleen maar fijner.
Ik vind de premies hier ook wel oké, vaak vind het ik het in verhouding wat duur, maar ik betaalde hier maar 89 euro premie. (Dit is volgens mij wel afhankelijk van de prijs van de iPad).
Ik weet alleen niet of je binnen een bepaalde tijd je iPad moet verzekeren.

Ik heb echter geen ervaring hoe de schadeafhandeling is, misschien iemand anders??
  #8  
Oud 22-03-12, 11:18
MiDe74 MiDe74 is offline
• iOS 12.0.1
• 9.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 108
Standaard

Citaat:
1 Bij dixons kopen waar je standaard 3 jaar garantie krijgt op je tablet
Is dit echt zo, of zijn dit geruchten?? Als dat zo is koop ik dus nooit meer iets bij een APR.
  #9  
Oud 25-03-12, 11:12
jeroen8484 jeroen8484 is offline
• iOS 4.0.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 1
Standaard

Dixons heeft 2 jaar garantie op PDA's: Klantenservice

En het ziet er naar uit dat Dixon's garantie bepalingen precies aansluit op de nederlandse Consumentenrecht wet. APR's moeten dat ook te doen volgens de wet, maar proberen er altijd onderuit te komen..
  #10  
Oud 26-03-12, 08:15
freddyonderstal freddyonderstal is offline
• iOS 5.0.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Berichten: 22
Standaard

Is dit soort schade niet standaard in jouw inboedelverzekering opgenomen? Bij mij is dit wel zo, zelfs buitenhuis opgelopen schade wordt vergoed.
  #11  
Oud 26-03-12, 17:02
stschuurhuis stschuurhuis is offline
• iOS 10.2.1
• 9.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Oostvoorne
Berichten: 228
Standaard

Schade aan je iPad welke binnenshuis veroorzaakt is valt bij bijna alle verzekeraars gewoon onder je inboedelverzekering. Ik heb ook geen extra dekking en mijn dochter heeft een tijdje geleden mijn laptop van de bank getikt en deze is gewoon vergoed.
  #12  
Oud 26-03-12, 18:40
sander78 sander78 is offline
• iOS 11.2
• 11.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 19
Standaard

Ik heb laatst zelf mn iphone4 kapot laten vallen (viel uit mn binnenzak van mn jas) en dit viel gewoon onder de inboedel. Het enige wat ik moest regelen was een bewijs van mn provider dat hij niet meer te repareren was. Dit gedaan en binnen no time stond het geld op mn rekening om een nieuwe Iphone te kopen. Ik ga ervan uit dat dit ook voor een Ipad geld. ik zou het ff navragen bij je verzekeraar.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 4S Verzekeren. cokemane iPhone algemeen 0 03-11-11 10:31
iPad verzekeren maar waar? Roccade iPad algemeen 5 05-09-11 21:51
Ipad uit Amerika verzekeren? frankkebeurt iPad algemeen 1 27-12-10 21:32
verzekeren pacilootje Odido (T-Mobile) 1 11-12-10 14:03
[iPhone 3G] Verzekeren J0sT iPhone algemeen 3 18-08-09 12:28

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:56.