Agenda items 2011 discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb mijn agenda in 2011 keurig bijgehouden. Nu zijn dus alle agenda items, die niet jasrlijks terugkeren (aangevinkt) verdwenen, ik heb dus totaal geen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Agenda items 2011
Ik heb mijn agenda in 2011 keurig bijgehouden. Nu zijn dus alle agenda items, die niet jasrlijks terugkeren (aangevinkt) verdwenen, ik heb dus totaal geen overzicht meer!!!
Kan ik die gegeven terug kringen???? Wie kan mij helpen, ik heb de gegevens echt nodig... |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Met wat heb je die agenda gesynchroniseerd? Outlook, iCloud, Gmail, enz.. enz...?
|
|
|||
|
|||
Alleen met i cloud
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
? Mijn laptop? Die onlags ook geheel leeg is gemaakt dus daar zullen ws geen gegevens meer opstaan :-(
|
|
|||
|
|||
Dan ga op het iDevice naar Settings -> Mail, Contacts, Calendars -> Calendar -> Sync = All Events.
Kijk eerst na in www.icloud.com of alle agenda items van 2011 er nog in staan. Succes gewenst |
|
|||
|
|||
sorry wat bedoel je met het i device?
op i cloud.com kan ik idd weer wat gegevens vinden, dank je wel! Hoe kan ik het nu zeker stellen dat ik deze en alle nieuwe gegevens kan bewaren? Alvast bedankt voor je hulp : ) |
|
|||
|
|||
Met iDevice bedoel ik een iPhone, iPad of iPod.
Synchroniseer de gegevens uit iCloud op je computer met zoiets als Outlook. iCloud is geen soort van DropBox voor agenda's en contacten, het is een synchronisatiemechanisme tussen apparaten |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Agenda items lockscreen | pgorel | iPhone algemeen | 20 | 03-11-11 13:48 |
Agenda items verdwenen | vadersentechniek | iTunes | 2 | 23-09-10 12:15 |
Agenda items wijzigen | erik872 | Desktop-applicaties | 0 | 05-06-10 11:44 |
agenda items iphone weg na synchronisatie met andere agenda?? | paro | iTunes | 0 | 26-08-09 22:21 |
[Agenda] Accepteren / verplaatsen agenda items | Cybex | iTunes | 3 | 26-10-08 15:00 |
|
|