Probleem bij apps downloaden discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik heb sinds een paar weken een probleem als ik apps download. Ik klik bij een app op download en dan krijg ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Probleem bij apps downloaden
Hallo allemaal,
Ik heb sinds een paar weken een probleem als ik apps download. Ik klik bij een app op download en dan krijg ik een bericht dat een andere app die ik al maanden op mijn ipad heb staan niet geďnstalleerd kan worden (smurf village). Ik klik dan op oké, want dat is het enige wat ik kan en dan installeert hij de app die ik wou hebben en nog een andere app die ik eerder al had geďnstalleerd, maar al uitgespeeld en verwijderd heb (infinity blade). De app die ik wou hebben wordt geďnstalleerd, maar infinity blade blijft ongeladen op het homescreen staan. Als ik mijn ipad opnieuw opstart dan verdwijnt infinity blade en de andere app die ik wou downloaden staat er gewoon op, maar dit is heel irritant als ik elke keer dat ik een app download mijn ipad opnieuw moet opstarten. Heeft iemand anders dit ook of weet iemand hier meer over? Alvast bedankt, |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
onduidelijk connectie probleem bij bepaalde apps | henk_a | iPhone algemeen | 1 | 20-12-11 21:13 |
Probleem met apps downloaden | dododedodonl | iPhone Apps | 0 | 02-10-10 00:03 |
Probleem bij downloaden firmware | cyrano | Archief | 1 | 06-05-09 17:39 |
Probleem met account bij downloaden AppStore | bverp | iPhone algemeen | 1 | 13-09-08 01:18 |
|
|