//

kan niet updaten naar 5.1

kan niet updaten naar 5.1 discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Om een of andere reden kan ik mijn ipad2 Wi-Fi niet updaten naar ios 5.1. Ik heb het zowel als via de ipad als ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 10-03-12, 13:23
chewsky chewsky is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Berichten: 2
Standaard kan niet updaten naar 5.1

Hoi,

Om een of andere reden kan ik mijn ipad2 Wi-Fi niet updaten naar ios 5.1. Ik heb het zowel als via de ipad als via itunes op de pc geprobeerd in beide gevallen download hij tot 60 mb en stopt er dan mee. Ik krijg dan foutmelding 3259 op itunes.

Ik heb ook (zowel op ipad als pc) geprobeerd om de DNS op 8.8.8.8 te zetten en het ook via openDNS geprobeerd zoals geadviseerd werd. Dit werkte in beide gevallen niet.
Ik heb ook mijn firewall helemaal uitgezet wat ook niet werkte.
Ik heb geen problemen met apps downloaden via itunes ook kon ik de vorige keren gewoon updaten.

Mijn vriendin kon haar Iphone 3gs gewoon updaten via het zelfde Wi-Fi netwerk thuis.

Heeft iemand een idee waar het aan kan liggen want ik weet het nu even niet meer.....

En nee hij is niet gejailbreakt.

Edit: ik heb ook de directe links geprobeerd, deze downloaden ook tot 60-70 mb en stoppen er dan mee. Lijkt erop dat hij dan de verbinding met apple servers kwijtraakt.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10-03-12, 20:15
sverrips sverrips is offline
• iOS 6.1.3
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Feb 2012
Berichten: 12
Standaard

Als je een keer tijd heb en je komt er ECHT niet uit, ga dan even naar de Apple Store in Amsterdam ! Mogelijk kunnen die het dan voor je oplossen.
  #3  
Oud 11-03-12, 09:08
chewsky chewsky is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Berichten: 2
Standaard

Ik heb maar via Tethering op mijn telefoon mijn iPad geüpdatet. Dit ging probleemloos dus het probleem zit ergens in het netwerk hier. Dit is wel raar want voor 5.1 ging alles prima en heb verder nergens problemen mee met mijn internet.....
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Kan niet updaten van 4.3.3 JB naar 5.01 ???? Rink iPad algemeen 3 12-01-12 21:21
kan niet updaten naar 4.1+ calvinbenik iPhone algemeen 9 08-05-11 17:29
Kan iphone niet updaten naar OS 4.3.1 ??? bgeelen iTunes 17 06-04-11 21:06
Windows: Kan niet updaten naar 4.2.1 kuraikisai iTunes 2 06-02-11 16:21
Kan niet updaten naar 4.0.1 Lotje iPhone algemeen 1 21-07-10 23:23

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:04.