//

iPad laadt soms wel, soms niet op

iPad laadt soms wel, soms niet op discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Onze iPad laadt soms niet op, met geen mogelijkheid. De lader is prima, is die van de iPhone. En daar laadt hij probleemloos op. Eerder ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 13-03-12, 19:02
Mv4 Mv4 is offline
• iOS 1.0.0
• 3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 3
Standaard iPad laadt soms wel, soms niet op

Onze iPad laadt soms niet op, met geen mogelijkheid. De lader is prima, is die van de iPhone. En daar laadt hij probleemloos op.
Eerder hebben we de originele lader al weggegooid, denkende dat het aan de lader lag
Een hele tijd ging het prima met de iPhone lader en nu is het euvel weer terug. Soms krijg ik hem met geen mogelijk aan het opladen en andere dagen is er nuks aan de hand, eerste keer stekker erin en hij laadt meteen op.

Waar kan dit aan liggen? En wat is eraan te doen?

Bedankt alvast!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-03-12, 20:24
Beech43 Beech43 is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2.682
Standaard

Misschien is de stekkeringang vuil ? Schoon blazen of met een fijn borsteltje bewerken.
Overigens is het opladen met een iPhone-oplader niet aan te bevelen, heeft te weinig vermogen. Wel kun je de originele iPadoplader gebruiken voor de iPhone, dus dat had je even moeten uitproberen.
  #3  
Oud 13-03-12, 21:23
Dyna20 Dyna20 is offline
• iOS 9.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 114
Standaard

Inderdaad de lader van de iPhone is te zwak, daarom kan je de ipad ook niet via de pc opladen je hebt een zwaardere lader nodig.
  #4  
Oud 31-08-13, 22:59
blubber13 blubber13 is offline
• iOS 7.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2013
Berichten: 77
Standaard

Heb ik ook soms dan blaas ik altijd in de vier openingen. 1 keer blazen in het toestel zelf, 1 keer in de stekker, 1 keer in de usb en 1 keer in de verbinding van het toestel en de stekker, dan werkt het meestal wel altijd bij mij teurg xd
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4 trilt soms wel en soms niet Barbara44 iPhone algemeen 2 05-07-11 01:29
3G - instabiel. Speaker werkt soms wel/soms niet _Stephan iPhone algemeen 4 03-04-11 09:53
Iphone 3g touschreen werkt soms wel soms niet??:S timarea51 iPhone algemeen 14 27-09-10 08:17
iPhone 4: Vreemd probleem unlock, soms wel soms niet joost_ Unlock 4 19-08-10 12:37
Volumeknop >>> volume kan soms wel helemaal uit.....soms niet..? MNG iPhone algemeen 4 21-08-08 23:28

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:14.