iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPad algemeen (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/)
-   -   iPad 3 in Nederland/België (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/114107-ipad-3-nederland-belgie.html)

Robertvv 14-03-12 01:38

iPad 3 in Nederland/België
 
Hallo,

Volgende week vrijdag komt de iPad in Nederland uit weet iemand of deze dan ook al tekoop is bij de dixons ?

Jinxz 14-03-12 02:53

Toen ik Apple belde gaven ze me aan dat er een lading naar de applestore toe gaan om verkocht te worden op de 23e. Daarnaast nemen ze vanaf de 23e online en telefonisch orders die in de weken daarna worden geleverd.
Ik denk dat resellers er voorlopig naast grijpen.

veerle14 14-03-12 08:49

advertenties ipad3
 
Volgende week vrijdag komt de ipad3 uit, ik zie nog nergens advertenties staan welke winkels ze dan hebben. (mediamarkt/paradigit/dixons)
allemaal nog vraagtekens, op hun site staat alleen de ipad2 nog.
Ik wil gewoon zaterdag morgens naar een winkel gaan en hem kopen, maar waar!

borgqueenx 14-03-12 08:51

Zaterdag weinig kans denk ik.

veerle14 14-03-12 08:56

dus apple heeft weer een slecht voorraad naar nederland gestuurd, zodat ze vrijdag al uitverkocht zijn

SausDip 14-03-12 08:59

In Nederland is de iPad 3 toch pas vanaf 23 maart beschikbaar? Als je hem deze week al wil kan je vanaf vrijdag terecht in Duitsland.

veerle14 14-03-12 09:03

dat klopt, dat heb ik ook gelezen hier op het forum, vele mensen gaan erheen.
ikzelf woon op een half uurtje rijden van aken, maar zit een beetje met garantie!

Jinxz 14-03-12 17:46

Krijg net een email van Castle.nl Dat ze open zijn voor pre-orders. Uiteraard met een groot bericht dat ie gratis is met xxx abonnement... 48,50 p.mnd x 24mnd = 1164 euro voor de 16gb Wi-Fi :eek:
Let the games begin...
Dixons zal wel weer met een 'garantie verlenging' aan komen zetten om de ipad uit te melken ;)

miguel89 15-03-12 22:15

Hallo ik kan jullie mededelen dat de iPad "3" vanaf 23 maart in Nederland te koop is bij de grote elektronica winkels (dus ook Dixons, Mediamarkt). Release tijdstip is nog niet bekent, kan namelijk ook pas in de middag zijn.

Wat garantie betreft bij iPads uit het buitenland? Je hebt garantie middels een serienummer dat Apple afgeeft bij de iPad. Dit betekent dat zodra je de iPad registert, oftewel aanzet, je garantie gaat lopen bij apple. Je mag gedurende het hele jaar bij iedere apple reseller terecht voor problemen met je iPad.

Groot voordeel bij aankoop van de iPad in Nederland; de winkel geeft vaak een extra jaar garantie in zodat je in totaal 2 jaar garantie hebt!

Joostg 16-03-12 14:01

Heeft er iemand enig idee hoe het zit met de online verkoop? Vrijdag voor dag en dauw ergens in een rij gaan staan gaat me niet lukken... Ik had verwacht dat vandaag de voorverkoop voor de nieuwe ipad in de appstore zou beginnen. Daar heb ik echter niks van gezien.

Of kun je pas de nieuwe ipad bestellen komende vrijdag om 0.00? En dan nog een paar weken wachten of is hij er dan met een paar dagen?

Groet,

Joost

flappah 16-03-12 14:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Joostg (Bericht 780164)
Of kun je pas de nieuwe ipad bestellen komende vrijdag om 0.00? En dan nog een paar weken wachten of is hij er dan met een paar weken?

Geen idee eigenlijk. We hebben nu voor het eerste jaar een echte AppleStore in NL. Vorig jaar begon de verkoop om 17.00 bij de APR's. Bij velen was er al vanaf vroeg in de ochtend in de rij.

Met de iPhone 4S heb ik m gewoon op de online AppleStore besteld. Je kon toen pas bestellen op de dag dat ie ook in de winkels lag. Uiteindelijk heeft het nog een week gekost voordat ie bij mij afgeleverd werd.

Ik hoop eigenlijk dat je ook online kunt bestellen maar dat je m bij de AppleStore in A'dam op kunt halen. Ik denk niet dat je m dan op launchday kunt krijgen maar een paar dagen langer zult moeten wachten. Als dat betekent dat ik m dan uiterlijk op de 30e heb dan denk ik dat ik toch voor die optie ga. Een weekje extra wachten maar niet uren in de rij hoeven te staan is op zich ook wel weer wat waard. Tenzij het weer volgende vrijdag geweldig is. Dan veranderd alles weer! :D

Joostg 16-03-12 14:35

Het is wel vreemd dat er geen informatie bekend is over een eventuele online voorverkoop. Ging in de landen die nu reeds aan de beurt zijn toch anders..

Niet toevallig iemand en gewillige appel medewerker aan de lijn gehad die een tipje van de sluier wou oplichten?

OlafOtten 16-03-12 15:41

Voor de mensen uit de buurt van Enschede. De MediaMarkt heeft vanochtend in Duitsland een nieuwe iPad weten te bemachtigen. Deze kan worden uitgeprobeerd in de winkel, en je kan er gelijk een reserveren voor volgende week vrijdag. Ze vragen wel een aanbetaling van €50,- dus mocht je er zeker van willen zijn, zou ik zeker een bezoekje brengen.. Of andere MediaMarkt filialen dit ook doen weet ik niet.

lucnijhuis92 16-03-12 21:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door OlafOtten (Bericht 780201)
Voor de mensen uit de buurt van Enschede. De MediaMarkt heeft vanochtend in Duitsland een nieuwe iPad weten te bemachtigen. Deze kan worden uitgeprobeerd in de winkel, en je kan er gelijk een reserveren voor volgende week vrijdag. Ze vragen wel een aanbetaling van €50,- dus mocht je er zeker van willen zijn, zou ik zeker een bezoekje brengen.. Of andere MediaMarkt filialen dit ook doen weet ik niet.

Ik kom net terug van de Mediamarkt in Enschede. De aanbetaling van €50,00 heb ik niet moeten betalen hoor?
Maar heb wel even kunnen spelen met de nieuwe iPad, wat een geweldig scherm!

samoerai 16-03-12 21:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door miguel89 (Bericht 779951)
Hallo ik kan jullie mededelen dat de iPad "3" vanaf 23 maart in Nederland te koop is bij de grote elektronica winkels (dus ook Dixons, Mediamarkt). Release tijdstip is nog niet bekent, kan namelijk ook pas in de middag zijn.

Wat garantie betreft bij iPads uit het buitenland? Je hebt garantie middels een serienummer dat Apple afgeeft bij de iPad. Dit betekent dat zodra je de iPad registert, oftewel aanzet, je garantie gaat lopen bij apple. Je mag gedurende het hele jaar bij iedere apple reseller terecht voor problemen met je iPad.

Groot voordeel bij aankoop van de iPad in Nederland; de winkel geeft vaak een extra jaar garantie in zodat je in totaal 2 jaar garantie hebt!

Mediamarkt Den Haag start om 23.59 op 22 maart (donderdag dus) met de verkoop van de iPad 3.

flappah 16-03-12 22:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door samoerai (Bericht 780335)
Mediamarkt Den Haag start om 23.59 op 22 maart (donderdag dus) met de verkoop van de iPad 3.

Heh? Je bedoelt *de* Mediamarkt op de Grote Marktstraat? Echt? Hebben ze je dat verteld of is er een folder uitgekomen die ik gemist heb?

samoerai 17-03-12 00:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door flappah (Bericht 780348)
Heh? Je bedoelt *de* Mediamarkt op de Grote Marktstraat? Echt? Hebben ze je dat verteld of is er een folder uitgekomen die ik gemist heb?

Nee, geen folder, hoorde het van een kennis, er staat een bordje op de balie dat het langverwachte product er vanaf donderdag de 22e vanaf 23.59 verkocht gaat worden en dat er honderden op voorraad zouden zijn.

Dus ik weet waar ik die nacht ben:D

scarface1984 18-03-12 23:10

Heeft er iemand enig idee of hij vrijdag of mischien donderdag 24:00 te koop zal zijn ???

wouter1981 18-03-12 23:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door OlafOtten (Bericht 780201)
Voor de mensen uit de buurt van Enschede. De MediaMarkt heeft vanochtend in Duitsland een nieuwe iPad weten te bemachtigen. Deze kan worden uitgeprobeerd in de winkel, en je kan er gelijk een reserveren voor volgende week vrijdag. Ze vragen wel een aanbetaling van €50,- dus mocht je er zeker van willen zijn, zou ik zeker een bezoekje brengen.. Of andere MediaMarkt filialen dit ook doen weet ik niet.

Bij de MediaMarkt in Hengelo kun je de iPad ook reserveren tegen een aanbetaling van 50 euro.

AppleFreaks 19-03-12 01:38

22 maart 23:59 open zie foto yfrog Photo : http://yfrog.com/h74jygaj Shared by Don_Grigori


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:56.