iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPad algemeen (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/)
-   -   Nieuwe iPad 3 Synct heel langzaam (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/114285-nieuwe-ipad-3-synct-heel-langzaam.html)

borgqueenx 16-03-12 17:36

Nieuwe iPad 3 Synct heel langzaam
 
Nou probleem nummer 1....Ik gooi mijn ipa daan de computer om te beginnen met syncrhoniseren, en hij kopieert 1 foto per seconde. en 1 app per minuut ofzo(echt kleine apps) Dit ging veel sneller als bij de ipad 2.

Iemand ideeen?

mail.eve 16-03-12 17:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door borgqueenx (Bericht 780257)
Nou probleem nummer 1....Ik gooi mijn ipa daan de computer om te beginnen met syncrhoniseren, en hij kopieert 1 foto per seconde. en 1 app per minuut ofzo(echt kleine apps) Dit ging veel sneller als bij de ipad 2.

Iemand ideeen?

Dat komt omdat jij een uniek exemplaar hebt, iPad 3:confuser: Maar wellicht bedoel je de New iPad:d
Gebeurd vaker bij de eerste sync dat het proces tergend langzaam is!

Guest-20180925190238 16-03-12 17:51

De allereerste sync kan heel lang duren. Hier is er ook eentje al een uur of drie bezig om een iPad 1 backup van ca. 40 GB terug te zetten. Ik gebruik een iMac met een quad core i7.

Mijn vrouw heeft haar nieuwe ipad 3 gesynct met een Mac Pro met een 12 core Xeon. De backup van haar iPad 2 was ca. 35 GB en de restore heeft maar 30 minuten geduurd.

Het heeft veel te maken met de snelheid van de computer. Elke foto wordt aangepast aan de resolutie van de iPad 3. Elke app wordt uitgepakt en property list bestandjes worden aangemaakt, enz... enz....

Dus, even geduld hebben :)

borgqueenx 16-03-12 17:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 780260)
De allereerste sync kan heel lang duren. Hier is er ook eentje al een uur of drie bezig om een iPad 1 backup van ca. 40 GB terug te zetten. Ik gebruik een iMac met een quad core i7.

Mijn vrouw heeft haar nieuwe ipad 3 gesynct met een Mac Pro met een 12 core Xeon. De backup van haar iPad 2 was ca. 35 GB en de restore heeft maar 30 minuten geduurd.

Het heeft veel te maken met de snelheid van de computer. Elke foto wordt aangepast aan de resolutie van de iPad 3. Elke app wordt uitgepakt en property list bestandjes worden aangemaakt, enz... enz....

Dus, even geduld hebben :)

ik weet dat de eerste sync sowieso lang kan duren. maar heb hem wel vaker opnieuw ingesteld en alles opnieuw gesynct bij de ipad 2 en mijn iphones. Dan gaan bijv. alle fotos echt wel 10 per seconde erop. Nu 1 per seconde ongeveer.

rckkkk91 16-03-12 17:57

Bij mij duurde het ook lang. Ook tijdens apps syncen. Heb 'm een keer opnieuw opgestart. En toen ging het in een keer heel snel.

Guest-20180925190238 16-03-12 18:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door borgqueenx (Bericht 780262)
ik weet dat de eerste sync sowieso lang kan duren. maar heb hem wel vaker opnieuw ingesteld en alles opnieuw gesynct bij de ipad 2 en mijn iphones. Dan gaan bijv. alle fotos echt wel 10 per seconde erop. Nu 1 per seconde ongeveer.

In dat geval staan de foto's al in de juiste resolutie in "iPod Photo Cache" (ja, iPod heet dat) en nu niet.

Succes verder :)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:32.