//

Gerucht, iPad 3 al om donderdag 24:00 uur te koop

Gerucht, iPad 3 al om donderdag 24:00 uur te koop discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb uit betrouwbare bron dat de nieuwe iPad (3) bij Mediamarkt Den Haag al vanaf 00:01 uur de 23e ( donderdagnacht ) verkocht gaat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 16-03-12, 19:28
samoerai's schermafbeelding
samoerai samoerai is offline
• iOS 13.1
• iPadOS 13.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 36
Exclamation Gerucht, iPad 3 al om donderdag 24:00 uur te koop

Ik heb uit betrouwbare bron dat de nieuwe iPad (3) bij Mediamarkt Den Haag al vanaf 00:01 uur de 23e ( donderdagnacht ) verkocht gaat worden en dat er honderden op voorraad zijn.

Dat wordt een latertje, of vroeg

Ben net bij de Mediamarkt geweest en inderdaad er staat een bordje; Donderdag 22 maart 23.59 uur, De lancering van het langverwachte product....
Wat zou dat nou zijn????, ik denk dat ik maar in de rij gaan staan dan, kan niet wachten dat ik hem heb.

Laatst gewijzigd door samoerai; 16-03-12 om 20:10.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-03-12, 19:34
borgqueenx borgqueenx is offline
• iOS 8.3
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Vroomshoop
Berichten: 1.460
Stuur een bericht via MSN naar borgqueenx
Standaard

gaat vast leuk worden bij de apple store amsterdam. Ben het ermee eens dat het een soort kinderlijk was hoe ze de eerste 10 verwelkomden in oberhausen(incl mij) Maar dat het toch weer iets speciaals heeft.(wat iemand op front page zei pas, dat het kinderlijk is)
Ze volgen trainings ect, maar toch merk je ook dat ze ook echt geven om hun baan, om apple en om jou.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Gerucht: donderdag a.s. grote verrassing Apple jordy a te c Chat en geruchten 1 16-05-11 23:17

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:25.