//

[iPad 3] wie ook in de rij bij Applestore Amsterdam?

[iPad 3] wie ook in de rij bij Applestore Amsterdam? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ja, ik weet het: een beetje gek moet je wel zijn (van Apple-producten), maar ik ben van plan om volgende week in de rij te ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 18-03-12, 10:54
sjempie's schermafbeelding
sjempie sjempie is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 89
Arrow [iPad 3] wie ook in de rij bij Applestore Amsterdam?

ja, ik weet het: een beetje gek moet je wel zijn (van Apple-producten), maar ik ben van plan om volgende week in de rij te gaan staan bij de Apple store in Amsterdam voor de nieuwe iPad. Gewoon omdat ik hou van de 'show' die hierbij hoort, en ik geniet van het kletsen met andere Apple fanaten

En ik ken het gevoel want twee jaar geleden lag ik als eerste in de rij bij de Applestore Montpellier (Frankrijk) bij de Europese release van de iPad 1.

Tuurlijk kan ik wachten tot de iPad een paar weken later gewoon in de winkel ligt maar ik heb de tijd (en nee, ik ben niet vrijgezel en heb echt wel een leven) en ik heb er zin in, en denk halverwege de nacht een keer aan te gaan schuiven...

Maar ik ben erg benieuwd wie er nog meer van plan is om in de rij te gaan staan de 23e in Amsterdam? Let me know!

Oja misschien ook wel leuk om aan te geven voor welke versie en kleur je gaat en hoe laat je van plan bent te gaan...
ben benieuwd!

(er is al een topic over het halen van de iPad in een buitenlandse store, maar deze gaat alleen over de Amsterdam Applestore)
__________________
superblij met mijn iPad
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-03-12, 11:06
Mausse Mausse is offline
• iOS 5.0 Beta
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 28
Standaard

Oberhausen was pas zaterdag einde dag "uitverkocht". Verwachting is dat NL er genoeg krijgt. Loop rond lunch langs en neem er 1 mee zonder in de rij te staan en zonder dat kinderachtige amerikaanse geklap.
  #3  
Oud 18-03-12, 11:54
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mausse Bekijk bericht
...en zonder dat kinderachtige amerikaanse geklap.
Teveel azijn gedronken bij het ontbijt?
  #4  
Oud 18-03-12, 11:56
sjempie's schermafbeelding
sjempie sjempie is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 89
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Teveel azijn gedronken bij het ontbijt?
poeh, dacht ook even aan azijn, ieder zijn ding toch?

maar hij zal wel een punt hebben, om niet te vroeg te komen omdat de kans op een iPad groot zal zijn toch?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
na straling bij iphone 4 nu ook bij ipad ;-( Mlein iPad algemeen 16 24-08-12 16:04
Is iSkin REVO bij de applestore in Nl te koop? orli iPhone accessoires en onderdelen 3 29-04-08 10:00

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:34.