//

Synchronisatie problemen agenda op iPad 2

Synchronisatie problemen agenda op iPad 2 discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Afgelopen half uur de zoek functie gebruikt om te kijken of er een soortgelijk probleem is te vinden. Echter denk ik hier dat t een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 19-03-12, 17:08
Steeldunes Steeldunes is offline
• iOS 5.1.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 5
Question Synchronisatie problemen agenda op iPad 2

Afgelopen half uur de zoek functie gebruikt om te kijken of er een soortgelijk probleem is te vinden. Echter denk ik hier dat t een geval apart is.

Het probleem:

Ik heb een iPhone en een iPad die beide zo zijn ingesteld (via Microsoft Exchange) dat zij synchroniseren met de agenda van mijn werk. Het vreemde waar ik nu tegenaan loop:
Wanneer ik een afspraak maak in Outlook verschijnen deze vrijwel direct zowel op mijn iPhone als op mijn iPad, prima!

Wanneer ik een afspraak maak via mijn iPhone verschijnen ook deze afspraken vrijwel direct in Outlook op de pc én ook op de iPad, ook prima!

Wanneer ik een afspraak maak via mijn iPad verschijnt de afspraak wél op mijn iPhone, maar niet in Outlook op de pc.... en vanaf dat punt snap ik het niet meer , want ik zou zeggen dat het juist is ingesteld omdat via de andere mogelijkheden wel alle afspraken worden gesynchroniseerd. Afspraken die op de iPad zichtbaar zijn kan ik wel gewoon verwijderen, en worden dus ook in Outlook en op de iPhone verwijderd. Voor nu is het dus alleen onmogelijk om een afspraak te maken via de iPad die ook in Outlook komt te staan

Ik hoop dat mijn verhaal een beetje duidelijk is, zo niet dan kunnen er gewoon vragen worden gesteld Ik hoop dat jullie hier een oplossing voor weten

Alvast bedankt voor alle reacties/hulp!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 21-03-12, 15:53
Steeldunes Steeldunes is offline
• iOS 5.1.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 5
Standaard

Niemand met hetzelfde probleem/Oplossing hiervoor?
  #3  
Oud 21-03-12, 16:00
KvdS's schermafbeelding
KvdS KvdS is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 1.332
Standaard

Heb je meerdere agenda's op je iPad staan?
Als dat zo is en je maakt een afspraak op je iPad, plaats je die dan wel in de goede agenda?

Het is maar een gedachte.
Kees.
  #4  
Oud 21-03-12, 16:03
Steeldunes Steeldunes is offline
• iOS 5.1.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 5
Standaard

Dat zoiets simpels de oplossing kan zijn, en al helemaal erg dat ik daar zelf niet aan heb gedacht!
Kees, bedankt! Zal ik mn vader blij mee maken!

Joost.
  #5  
Oud 21-03-12, 22:24
KvdS's schermafbeelding
KvdS KvdS is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 1.332
Standaard

Hallo Joost,

Het probleem is vaak dat je je blind staart en dat je daardoor door de bomen het bos niet meer kan zien. Door je uitgebreide relaas, leek dit de meest voor de hand liggende oplossing. Ik ben blij dat het weer werkt.

Groet,
Kees.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: synchronisatie agenda thuis met agenda werk Mas1e Desktop-applicaties 0 01-11-11 11:49
Mac OS X: Agenda synchronisatie raywhoopi iTunes 1 18-10-11 16:24
Problemen met synchronisatie zakelijke Exchange Agenda naar Prive Outlook Agenda kees20 iTunes 1 27-02-11 22:33
Agenda probleem synchronisatie tussen iphone en ipad sander1973 iTunes 3 17-01-11 22:03
agenda items iphone weg na synchronisatie met andere agenda?? paro iTunes 0 26-08-09 21:21

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:36.