//

Email verdwijnt van Ipad

Email verdwijnt van Ipad discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds ik IOS 5 op de Ipad2 heb verdwijnen -soms na een maand of soms na 3 maanden mijn inkomende email berichten. Het lijkt er ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 19-03-12, 23:25
Vastenburg Vastenburg is offline
 
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 2
Standaard Email verdwijnt van Ipad

Sinds ik IOS 5 op de Ipad2 heb verdwijnen -soms na een maand of soms na 3 maanden mijn inkomende email berichten. Het lijkt er op dat dit steeds enkele dagen na een synchronisatie gebeurd. Op de MAC blijven de berichten gelukkig wel bewaard, maar op de Ipad dus niet. Bij de instellingen heb ik overal "nooit verwijderen" staan. Waarom raak ik ze toch kwijt?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-03-12, 00:13
KvdS's schermafbeelding
KvdS KvdS is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 1.332
Standaard

Werk je met POP of met IMAP?

Als het IMAP (bv Google) is en je benaderd dat account met je PC of MAC dan zet Google de mail op 'gelezen' en dan verdwijnt die mail uit mijn iPhone, dat probleem heb je niet met POP.
  #3  
Oud 20-03-12, 22:19
Vastenburg Vastenburg is offline
 
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 2
Standaard

Ik werk met pop. Heb me laten vertellen dat berichten kunnen verdwijnen als je regelmatig wisselt tussen Wi-Fi en 3g. Ik heb soms ook dat ik geen berichten kan versturen. Dat schijnt er ook mee te maken te hebben. Als ik de serverpoort een ander nummer geef, verstuurt hij weer wel. Maar waarom inkomende mailberichten een maand of zo netjes bewaard blijven en dan ineens verdwenen zijn heeft niemand mij nog kunnen uitleggen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
email adressen van comp.naar Ipad ?? jwbreman iPad algemeen 2 17-09-11 17:42
USB harddisk verdwijnt na connectie ipad op pc ahvroom iPad algemeen 3 25-05-11 13:05
Mails op ipad verdwijnt na ophalen outlook ggrassi iPad algemeen 2 19-04-11 08:50
email crasht na ophalen van email snglob iPhone algemeen 2 28-02-10 18:37
Email verdwijnt van iphone hesc iPhone algemeen 0 23-04-08 21:54

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:03.