iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPad algemeen (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/)
-   -   Apple ID geblokkeerd (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/115248-apple-id-geblokkeerd.html)

Kahless 30-03-12 18:23

Apple ID geblokkeerd
 
Hallo allemaal,

Ik heb sinds een week een geblokkeerde Apple ID, omdat ik een betalingsachterstand had van Click and Buy. De betalingsachterstand is opgelost. Nu een week verder is mijn Apple ID nog steeds geblokkeerd. Ik kan niks meer met iTunes, App Store etc (ook geen updates en gratis apps). Ik wil overgaan op iTunes cards nadat het probleem is opgelost. Kan een iTunes card ook gebruikt worden met een geblokkeerde Apple ID en weet iemand hoe ik mijn Apple ID kan deblokkeren?

Alvast bedankt,

RWK 30-03-12 18:52

Wat ik kan vinden is contact opnemen met Apple.
Maandag bellen dan maar, anders even een mailtje sturen.

Ook hele gekke dingen meegemaakt met Click and Buy. Slechte service ooit.

jeroenjk 01-04-12 11:07

Hallo,
Ik heb gisteren een click and buy account gemaakt en aan mijn itunes gekoppeld. Ik heb toen een app van 0.79 gekocht. Toen ging ik even op itnernet rondzoeken en zag ik ZOVEEL negatieve berichten! Ik heb in itunes bij betalingsmethode "geen" aangekruisd.

Ik had mijn bankrekeningnummer ingevuld op click and buy, maar nog niet de 4 cijferige bevestiginscode ingevuld, die heb ik ook nog niet. Ik heb nu mijn bankrekening uit click and buy verwijderd en een nep creditcard erin gezet (fakenamegenerator.com).

Nu wil ik ECHT NIET dat mijn apple/itunes id wordt geblokkeerd. De app is nog niet betaald. maar ik dacht zo:

Mijn Apple-ID wordt MISSCHIEN(?) geblokkeerd. Als dat gebeurd koop ik een iTunes card. Die code vul ik in in mijn apple ID. Zo kan ik dan de app betalen.

Is dit een oplossing die voor mij gaat werken?

HELP ME ASLTUBLIEFT, IK WIL DEZE PROBLEMEN ECHT NIET, HEEL GOOGLE STAAT VOL MET VERHALEN VAN MENSEN WAAR HET HONDERDEN EURO'S KOSTTE!

ALVAST BEDANKT!!!

jeroen

Kahless 01-04-12 11:19

Mijn probleem is zojuist opgelost en mijn Apple ID weer vrijgelaten. Ik heb bij instellingen geen betalingsmethode aangevinkt en ben overgegaan op iTunes cards, dat veel veiliger en beter is. Je hoeft alleen de code op de kaart in te vullen bij inwisselen onderaan in de App Store of iTunes en dan heb je gewoon het geld van de kaart op je ID staan. Je kunt dan niet meer uitgeven dan er op staat.

jeroenjk 01-04-12 11:28

Oké
Dus als mijn Apple id binnenkort geblokkeerd wordt door click and buy omdat ik een betalingsachterstand heb, kan ik een iTunes card kopen en de code invullen? En wordt die 0.79 dan meteen daar vanaf gehaald? En kan click and buy daar niet bij als die niet in mijn iTunes staat?
En kan click and buy iets van mijn bankrekening afhalen als ik de 4 cijferige bevestigingscode niet heb ingevuld?

Als ik dat heb gedaan is mijn Apple id dan weer bruikbaar als voorheen?

Het laatste wat ik zou willen is dat ik mijn Apple id kwijtraak!!!

Ik snap echt niet waarom dit MOOISTE en MEEST GEWAARDEERDE bedrijf ter wereld samenwerkt met de GROOTSTE OPLICHTERS ter wereld. Doe niet moeilijk en laat ons met paypal betalen!!!

Ik hoop echt dat dit snel word opgelost!!!

Kahless 01-04-12 11:32

Als de 0,79 euro kan worden afgeschreven is er geen probleem en kun je click and buy afzeggen. Ik weet niet hoe het gaat met een iTunes card als die de betalingsachterstand verhelpt.

jeroenjk 01-04-12 11:46

Ik hoop dat het lukt.
Ik bel Apple morgen wel voordat ik het probeer.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:37.