//

Oplaad probleem

Oplaad probleem discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben werkelijk super tevreden met mijn iPad 3 of new iPad, hoe je het ook wil noemen..! Nu heb ik alleen 1 probleem... Mijn ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 02-04-12, 15:50
Bramdf Bramdf is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2012
Locatie: Zeeland
Berichten: 3
Standaard Oplaad probleem

Ik ben werkelijk super tevreden met mijn iPad 3 of new iPad, hoe je het ook wil noemen..! Nu heb ik alleen 1 probleem...

Mijn iPad laad niet op.. Als ik de stekker in het stopcontact en in mijn iPad steek is de reactie van de iPad verschillend, de ene keer doet hij niks, volgende keer zegt de iPad "opladen uit" en de derde keer laad hij wel op, al komt de laatste maar weinig voor...

Ik baal er echt enorm van maar ik denk dat er maar 1 mogelijkheid is en dat is terug sturen naar de dixons....

Hebben nog meer mensen last van dit probleem?

Groeten bramdf
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26-04-12, 23:23
cornekleyer cornekleyer is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 10
Standaard

ik heb ook last van dit probleem.
vandaag nieuwe ipad binnen gekregen, na een middagje spelen wilde ik hem opladen. hij geeft geen enkele reactie.. ook meerdere malen gereset, maar niets lijkt te helpen. morgen maar eens terug naar MM.
  #3  
Oud 27-04-12, 00:17
Beech43 Beech43 is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2.682
Standaard

De verbinding met de kabel (stekker) is goed. Soms zit er vuil in, maar dat verwacht je niet bij een nieuwe iPad. Of is het een stukje piepschuim, of ander verpakkingsmateriaal ?
  #4  
Oud 27-04-12, 00:31
Bramdf Bramdf is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2012
Locatie: Zeeland
Berichten: 3
Standaard

Bij mij was het geen vuiltje of iets dergelijks, ik ben meerdere malen met eens kwastje en doekje door de aansluiting geweest zonder resultaat.

Bij de dixons snapte ze er niks van, en ook toen ik later Apple belde hadden ze er nog nooit van gehoord.

Via Apple heb ik direct een nieuwe iPad toegestuurd gekregen. Ik hoop dat ook jij snel een nieuwe in handen hebt!

Grtz bramdf

Edit: als ik bij mij in de aansluiting keek dan zag ik 2 witte plekjes, vergeleken met de ipad 3 van dixons en mijn iphone 4 zag dit er erg appart uit, waarschijnlijk veroorzaakte dit het probleem...

Jammer genoeg, je verwacht zo'n soort probleem niet bij geweldig product als dit, en waar je een aantal behoorlijke pingels voor betaald.
  #5  
Oud 27-04-12, 06:41
debroei's schermafbeelding
debroei debroei is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Teylingen
Berichten: 1.139
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bramdf Bekijk bericht

Via Apple heb ik direct een nieuwe iPad toegestuurd gekregen. Ik hoop dat ook jij snel een nieuwe in handen hebt!

Grtz bramdf


Jammer genoeg, je verwacht zo'n soort probleem niet bij geweldig product als dit, en waar je een aantal behoorlijke pingels voor betaald.
Alles kan uiteindelijk stuk gaan of niet bijvoorbeeld niet goed gemonteerd worden etc.
Belangrijkste hierbij is denk ik hoe het wordt opgelost, en dat is naar mijn idee zeer adequaat gebeurd.
  #6  
Oud 27-04-12, 09:18
cornekleyer cornekleyer is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 10
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bramdf Bekijk bericht
Bij mij was het geen vuiltje of iets dergelijks, ik ben meerdere malen met eens kwastje en doekje door de aansluiting geweest zonder resultaat.

Bij de dixons snapte ze er niks van, en ook toen ik later Apple belde hadden ze er nog nooit van gehoord.

Via Apple heb ik direct een nieuwe iPad toegestuurd gekregen. Ik hoop dat ook jij snel een nieuwe in handen hebt!

Grtz bramdf

Edit: als ik bij mij in de aansluiting keek dan zag ik 2 witte plekjes, vergeleken met de ipad 3 van dixons en mijn iphone 4 zag dit er erg appart uit, waarschijnlijk veroorzaakte dit het probleem...

Jammer genoeg, je verwacht zo'n soort probleem niet bij geweldig product als dit, en waar je een aantal behoorlijke pingels voor betaald.
opzich is aan de dockconnector niks geks te zien. ik zie wel twee ijzeren bolletjes. doorblazen helpt ook niks en ook als ik hem aan itunes hang krijg ik geen reactie. ik denk dat het een hardware probleem is.

maar jij had de ipad bij Dixons gekocht, maar je kreeg via Apple een nieuwe?
  #7  
Oud 27-04-12, 10:33
Bramdf Bramdf is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2012
Locatie: Zeeland
Berichten: 3
Standaard

Ja dat klopt, ik ben direct terug gegaan naar dixons, daar wilde ze hem terug sturen naar Apple, ze hadden er geen meer op voorraad om mij direct een nieuwe mee te geven. Toen we mijn gegevens zijn gaan invullen kwam de medewerker er achter dat de iPad 3 nog niet in zijn reparatie systeem stond.

Daarom heb ik thuis er voorgekozen om Apple te bellen om te kijken of hun een oplossing hadden.
Ze zeiden direct dat ik een nieuwe kreeg. DHL heeft mijn oude opgehaald en een aantal dagen later kreeg ik een nieuwe terug.
  #8  
Oud 27-04-12, 21:21
cornekleyer cornekleyer is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 10
Standaard

Nou ik blij,
Vandaag langs MM, ze hadden er maarliefst nog 28 op voorraad,
Dus meteen nieuwe meegekregen, deze is wel helemaal goed!

Bedankt voor de reacties!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPad oplaad probleem Burn89 iPad algemeen 1 23-12-10 10:30
Oplaad geluid Reiko Jailbreak apps en thema's 4 14-10-10 15:39
iphone 4 oplaad procedure GTFO iPhone algemeen 2 05-10-10 15:39
Oplaad probleem wouterol iPhone algemeen 5 28-08-09 00:33
Oplaad probleem Makstra Jr. iPhone algemeen 8 24-08-09 21:06

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:32.