iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPad algemeen (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/)
-   -   Ipad 2 is vastgelopen en reageert niet op resets (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/115522-ipad-2-vastgelopen-reageert-niet-op-resets.html)

buyert 04-04-12 17:14

Ipad 2 is vastgelopen en reageert niet op resets
 
Hallo,

Ik heb al tijden problemen met vastlopen van mijn Ipad 2. Elke keer als ik hem reset reageerde hij hier op, maar sinds vandaag niet meer. Gisteravond vast gelopen. Vandaag tig keer harde resets uitgevoerd ook aan stroom, maar reageerd niet. Ik hou alle 2 knoppen vast tot ik het appeltje zie. Ik heb zelfs vandaag 2 keer mee gemaakt dat hij gelijk na appeltje zwart beeld gaf. Elke keer als ik hem aan zet en ik wil over de aanknop vegen dan reageerd hij hier niet op. Het woordje ongrendel zie ik wel lopen. Hier bedoel ik dus mee dat het woordje oplicht. Boven tijdsklok staat een slotje. Hoort die hier te staan of is er iets in het systeem wat fout gegaan? Het bloemetje rechts onderin staat ook duidelijk op het ipad. Ipad is volledig opgeladen. Datum op begin scherm klopt ook. Het schuifje wil niet meer bewegen.

Ik hoop dat jullie ons kunnen helpen.

Met vriendelijke groet,

Fam. Buyert

Beech43 04-04-12 19:46

Slotje hoort daar.
Je hebt geen erg droge vingers ? Glas al eens goed schoon gemaakt ? Of heb je een folie over het glas ?

zenegroen 05-04-12 12:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door buyert (Bericht 785282)
Hallo,

Ik heb al tijden problemen met vastlopen van mijn Ipad 2. Elke keer als ik hem reset reageerde hij hier op, maar sinds vandaag niet meer. Gisteravond vast gelopen. Vandaag tig keer harde resets uitgevoerd ook aan stroom, maar reageerd niet. Ik hou alle 2 knoppen vast tot ik het appeltje zie. Ik heb zelfs vandaag 2 keer mee gemaakt dat hij gelijk na appeltje zwart beeld gaf. Elke keer als ik hem aan zet en ik wil over de aanknop vegen dan reageerd hij hier niet op. Het woordje ongrendel zie ik wel lopen. Hier bedoel ik dus mee dat het woordje oplicht. Boven tijdsklok staat een slotje. Hoort die hier te staan of is er iets in het systeem wat fout gegaan? Het bloemetje rechts onderin staat ook duidelijk op het ipad. Ipad is volledig opgeladen. Datum op begin scherm klopt ook. Het schuifje wil niet meer bewegen.

Ik hoop dat jullie ons kunnen helpen.

Met vriendelijke groet,

Fam. Buyert

Je zou bijna concluderen dat je touchscreen gewoon stuk is. Of de achterliggende aansturing daarvan. Back 2 the shop!

buyert 05-04-12 13:43

Denk dat hij kapot is. Heb al van alles uitgeprobeerd en hij doet het nog steeds niet. Zal ff uitzoeken waar in Friesland een shop zit of dat ik het op moet sturen via United Consumers waar ik het vorig jaar besteld heb. Ik hou jullie op de hoogte zodra ik meer weet.

Ergun66 20-04-12 00:52

En, is het gelukt?
Ik heb namelijk hetzelfde probleem.

apple freak 1994 20-04-12 20:19

Ik denk dat je er mee terug moet naar de winkel dan sturen zij hem op naar Apple en dan wordt hij voor je gemaakt een vriendin van me had het zelfde probleem met haar iPhone. Die wordt toen ook opgestuurd om hem te laten maken.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:20.