//

Ipad 2 is vastgelopen en reageert niet op resets

Ipad 2 is vastgelopen en reageert niet op resets discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb al tijden problemen met vastlopen van mijn Ipad 2. Elke keer als ik hem reset reageerde hij hier op, maar sinds vandaag ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 04-04-12, 18:14
buyert buyert is offline
 
• 3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2012
Berichten: 2
Standaard Ipad 2 is vastgelopen en reageert niet op resets

Hallo,

Ik heb al tijden problemen met vastlopen van mijn Ipad 2. Elke keer als ik hem reset reageerde hij hier op, maar sinds vandaag niet meer. Gisteravond vast gelopen. Vandaag tig keer harde resets uitgevoerd ook aan stroom, maar reageerd niet. Ik hou alle 2 knoppen vast tot ik het appeltje zie. Ik heb zelfs vandaag 2 keer mee gemaakt dat hij gelijk na appeltje zwart beeld gaf. Elke keer als ik hem aan zet en ik wil over de aanknop vegen dan reageerd hij hier niet op. Het woordje ongrendel zie ik wel lopen. Hier bedoel ik dus mee dat het woordje oplicht. Boven tijdsklok staat een slotje. Hoort die hier te staan of is er iets in het systeem wat fout gegaan? Het bloemetje rechts onderin staat ook duidelijk op het ipad. Ipad is volledig opgeladen. Datum op begin scherm klopt ook. Het schuifje wil niet meer bewegen.

Ik hoop dat jullie ons kunnen helpen.

Met vriendelijke groet,

Fam. Buyert
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 04-04-12, 20:46
Beech43 Beech43 is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2.682
Standaard

Slotje hoort daar.
Je hebt geen erg droge vingers ? Glas al eens goed schoon gemaakt ? Of heb je een folie over het glas ?
  #3  
Oud 05-04-12, 13:55
zenegroen zenegroen is offline
 
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2012
Berichten: 10
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door buyert Bekijk bericht
Hallo,

Ik heb al tijden problemen met vastlopen van mijn Ipad 2. Elke keer als ik hem reset reageerde hij hier op, maar sinds vandaag niet meer. Gisteravond vast gelopen. Vandaag tig keer harde resets uitgevoerd ook aan stroom, maar reageerd niet. Ik hou alle 2 knoppen vast tot ik het appeltje zie. Ik heb zelfs vandaag 2 keer mee gemaakt dat hij gelijk na appeltje zwart beeld gaf. Elke keer als ik hem aan zet en ik wil over de aanknop vegen dan reageerd hij hier niet op. Het woordje ongrendel zie ik wel lopen. Hier bedoel ik dus mee dat het woordje oplicht. Boven tijdsklok staat een slotje. Hoort die hier te staan of is er iets in het systeem wat fout gegaan? Het bloemetje rechts onderin staat ook duidelijk op het ipad. Ipad is volledig opgeladen. Datum op begin scherm klopt ook. Het schuifje wil niet meer bewegen.

Ik hoop dat jullie ons kunnen helpen.

Met vriendelijke groet,

Fam. Buyert
Je zou bijna concluderen dat je touchscreen gewoon stuk is. Of de achterliggende aansturing daarvan. Back 2 the shop!
  #4  
Oud 05-04-12, 14:43
buyert buyert is offline
 
• 3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2012
Berichten: 2
Standaard

Denk dat hij kapot is. Heb al van alles uitgeprobeerd en hij doet het nog steeds niet. Zal ff uitzoeken waar in Friesland een shop zit of dat ik het op moet sturen via United Consumers waar ik het vorig jaar besteld heb. Ik hou jullie op de hoogte zodra ik meer weet.
  #5  
Oud 20-04-12, 01:52
Ergun66 Ergun66 is offline
 
• 5.1
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Apr 2012
Berichten: 1
Standaard

En, is het gelukt?
Ik heb namelijk hetzelfde probleem.
  #6  
Oud 20-04-12, 21:19
apple freak 1994 apple freak 1994 is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2012
Locatie: Oldenzaal.
Berichten: 17
Standaard

Ik denk dat je er mee terug moet naar de winkel dan sturen zij hem op naar Apple en dan wordt hij voor je gemaakt een vriendin van me had het zelfde probleem met haar iPhone. Die wordt toen ook opgestuurd om hem te laten maken.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ipad 2 reageert niet meer bwardt iPad algemeen 4 02-02-13 00:53
iPad vastgelopen na update, geen garantie. Darrow iPad algemeen 11 21-04-11 16:33
Ipad en internet server die niet reageert rikkied iPad algemeen 1 13-03-11 00:49
Iphone vastgelopen en reageert op niks meer spiepin iPhone algemeen 3 25-08-08 18:45
iPhone vastgelopen, Reageert nergens meer op arashrsf Unlock [archief] 3 30-05-08 01:56

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:16.