//

iPad aansluiten op PC veroorzaakt BSOD

iPad aansluiten op PC veroorzaakt BSOD discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik ben nieuw op het forum en nieuw in gebruik van i-artikelen. Gisteren heb ik mijn allereerste iPad aangeschaft, een iPad3 ofwel De ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 07-04-12, 09:51
AnjaV AnjaV is offline
 
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2012
Locatie: Gelderland
Berichten: 9
Standaard iPad aansluiten op PC veroorzaakt BSOD

Hallo allemaal,

Ik ben nieuw op het forum en nieuw in gebruik van i-artikelen. Gisteren heb ik mijn allereerste iPad aangeschaft, een iPad3 ofwel De Nieuwe iPad. (16G, 4G)
Mijn pc draait op windows XP pro en gisteren kon ik de iPad probleemloos aansluiten op de pc om hem via iTunes te activeren.
Vanmorgen sloot ik de iPad weer aan om wat apps binnen te halen maar toen sloeg de pc uit en kreeg ik een BSOD. Dat is erg lastig want ik wil nog wel meer doen in de iPad waar ik de pc bij nodig heb zoals het beheren en toevoegen van foto's vanuit mijn pc.

Surfen op het net heeft me nog geen helderheid verschaft bij de combinatie die ik gebruik maar misschien bevindt zich op dit forum wel een expert die mij een oplossing voor dit probleem kan aandragen.

Ik zoek naar een oplossing binnen de bestaande situatie zoals die nu is.

oplossingen als "formatteren en opnieuw installeren", "overstappen op MAC", "overstappen op windows 7" of "Dan download je toch geen apps?" vind ik niet bepaald de juiste oplossing.

Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 07-04-12, 10:42
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard