iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPad algemeen (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/)
-   -   Films huren op Ipad 3 (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/115966-films-huren-op-ipad-3-a.html)

lakes 09-04-12 12:14

Films huren op Ipad 3
 
Hallo daar,

Ik ben van plan om een apple tv te kopen.
Maar zit nog met een vraag, als ik nu een HD film huur op de iPad kan ik deze dan streamen naar de apple tv?

Want bij "Lees over huren" staat dat, "Films die gehuurd zijn voor je iPad kunnen alleen worden bekeken op je iPad. Jij kan ze niet overzetten naar je computer of andere draagbare apparatuur."

Ik wil ze ook niet overzetten maar streamen. Ik heb thuis niet de mogelijkheid voor een snellere internet verbinding dan 5MB/sec. (geen kabel enz enz) Wou dus op de zaak een film huren en deze thuis bekijken op de flatscreen.

Bvd

ballegooier 09-04-12 12:59

Het overzetten van huurfilms kan geloof ik alleen van Mac naar iDevice.... Tenminste dat is mij wel eens gelukt, en daarna ook weer teruggezet. Het hangt er geloof ik vanaf vanaf welk apparaat je de film huurt en betaalt.

Ik heb thuis ook maar 8MB/s (goedkoopste adsl) omdat ik hier ook te ver van de wijkcentrale zit om 20MB/s te kunnen ontvangen (dus die duurdere maar eens opgezegd). Maar films huren en downloaden gaat prima hoor! Je moet eerst even 10, 15 minuten wat anders gaan doen en daarna kan je prima vast beginnen met kijken. Of is jouw ervaring nog anders?

lakes 09-04-12 13:19

Overzetten hoeft ook niet.

Ik zou graag willen weten of ik op een ipad gehuurde films kan streaken naar een apple tv. En zo de film op me flatscreen kan kijken in plaats van op me ipad.

Zodat ik ze ergens ander kan downloaden en thuis kan kijken....

ballegooier 09-04-12 14:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lakes (Bericht 786353)
Overzetten hoeft ook niet.

Excuus, slecht gelezen, sorry.

chaser2600 09-04-12 14:55

Waarom huur je ze dan niet direct op je apple tv?

swagger 09-04-12 14:59

Ik dacht niet dat je een gehuurde film download want dan zou je er ombeperkt kunnen naar kijken,hij blijft denk ik toch op de server staan en is een bepaalde tijd te bekijken daarna niet meer,dus ik denk dat je hem moet kopen zodat je hem daadwerkelijk op je ipad hebt staan en dan zal het inderdaad mogelijk zijn hem te streamen thuis op je flatscreen.

ballegooier 09-04-12 15:09

Off-topic: (ook hier is de TS niet mee geholpen) Je download een gehuurde film wel degelijk, staat daarna offline op je Apple apparaat. Wordt echter 24 u na het kijken automatisch verwijderd / gewist.

lakes 09-04-12 16:48

@chaser2600 3,8mb per sec. Schiet dus niet op.... Op het werk hebben we 120mb per sec.

Kan ik ze daar downloaden en thuis kijken...... mocht ik ze kunnen streamen

Eric11 10-04-12 09:55

Je kan het niet streamen via je iPad naar je Apple tv en daarna naar je flatscreen je kunt hem beter gelijk huren op je Apple tv en je huurt hem dan voor 48 uur

simlockvrij 10-04-12 11:02

ik heb geen film dus kan het niet uitproberen, maar je kan hem toch afspelen op je ipad en via airplay afspelen op je tv via je appletv?

je kan alleen niet een film huren via itunes op je ipad, en deze vervolgens downloaden via een andere device, maar de optie tot streamen blijft volgens mij.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:08.