//

waarom een IPad?

waarom een IPad? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, Wij zijn opzoek naar een tablet maar er zijn zo veel verschillende soorten dat we niet weten wat we moeten kiezen! Maar ik denk ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 15-04-12, 16:33
koreke koreke is offline
 
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2012
Berichten: 18
Question waarom een IPad?

hallo,
Wij zijn opzoek naar een tablet maar er zijn zo veel verschillende soorten dat we niet weten wat we moeten kiezen!
Maar ik denk dat het grootste dillemma is ipad of niet?!
Want als je ziet kan je die andere tablets aansluiten op tv geheugen uitbreiden elke site kan je openen! of ben ik fout?
Jullie wrslk allemaal ipad gebruikers kunnen mij misschien een beetje advies geven! Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15-04-12, 16:36
iScorpio's schermafbeelding
iScorpio iScorpio is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 11.220
Standaard

Moeilijk te zeggen. Blijft toch een persoonlijke keuze en natuurlijk ook waarvoor je hem wilt gaan gebruiken.
__________________

PB's met vragen worden niet beantwoord, post deze op het forum!
  #3  
Oud 15-04-12, 16:54
koreke koreke is offline
 
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2012
Berichten: 18
Standaard

Ja ik heb zelf als laptop een mac en ben daar al jaren heel tevreden van!
Dus ga ik ervan uit dat die I pad echt goede kwaliteit is!
Kheb een gsm (oke ik weet niet of ik het mag/kan vergelijken) maar vind het allemaal maar traag gaan... En die andere tablets draaien daar nu eenmaal op!
En die enkele die op windows draait is naar horen zeggen echt geen aanrader...!
  #4  
Oud 15-04-12, 17:41
debroei's schermafbeelding
debroei debroei is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Teylingen
Berichten: 1.139
Standaard

Probeer en eens eentje uit in de Apple store of V&D dan heb je mogelijk een beetje een idee.
Misschien heeft er iemand in je familie een iPad?
Ik vindt het zeker een aanvulling, kijk een iPad vervangt niet een gewone pc of laptop.
Maar je neemt hem makkelijk mee, even op de bank je email checken is een must. En je hebt van alles bij de hand. Internet, tv gids spelletjes apps noem maar op.
Als je ook in de computtijdschriften leest, als ze tablets testen komt de iPad er 9 van de 10 keer als beste uit de test. Dus ja..
  #5  
Oud 15-04-12, 17:51
koreke koreke is offline
 
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2012
Berichten: 18
Standaard

men zus heeft de IPad en men schoonzus heeft dan weer een acer iconia kheb wel de indruk dat er voor de Ipad meer games en app's zijn en hij is ook sneller! Ik vraag me wel af waarom een ipad zo duur is!
En wat ons ook een beetje tegenhoud is dat wat was het java of wat kan een Ipad niet lezen? Of is dat niet echt een gebrek? Kan het dat dat in de toekomst wel kan ?
sorry voor de vele vragen
  #6  
Oud 15-04-12, 18:01
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door koreke Bekijk bericht
En wat ons ook een beetje tegenhoud is dat wat was het java of wat kan een Ipad niet lezen? Of is dat niet echt een gebrek? Kan het dat dat in de toekomst wel kan ?
Als je een MacBook hebt dan heb je zeker ook vastgesteld dat Apple in iets minder dan twee weken drie updates voor Java heeft uitgebracht. Een update om de originele en onveilige JR6 te vervangen en twee updates om Java malware te verwijderen.

Java zal nooit op een iPad draaien, nu niet en in de toekomst niet.
  #7  
Oud 15-04-12, 18:04
debroei's schermafbeelding
debroei debroei is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Teylingen
Berichten: 1.139
Standaard

Ik denk zonder hier ook een hele discussie over op te starten hij flash bedoelt
  #8  
Oud 15-04-12, 18:06
freestyle4all freestyle4all is offline
• iOS 7.1.2
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: soest
Berichten: 517
Standaard

Een iPad is niet 'zó duur'.

Elke tablet dat ook maar een beetje in kwaliteit in de buurt van een iPad (denkt) te komen, kost eigenlijk (minstens) net zoveel.

Kijk maar eens naar Samsung of Sony, om er maar twee te noemen.

Verder:
- Er is op het gebied van tablet-software voor Android nog niet een fractie te krijgen, van wat er voor de iPad is
- De nieuwe iPad loopt wat scherm-kwaliteit betreft mijlenver voor op de andere tablets
- Java kan een iPad 'lezen'. Je bedoelt 'Flash'.
Ik mis het geen seconde. Zegt dat genoeg?! Dat gaat zeker niet komen 'in de toekomst'.
Flash is een gelopen race, dat mede door de populariteit van de iPad zal verdwijnen.*

* Ja, ik weet het. Dat is héél kort door de bocht. Maar niet heel ver bezijden een mogelijke waarheid.
  #9  
Oud 15-04-12, 20:45
koreke koreke is offline
 
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2012
Berichten: 18
Standaard

Kheb wel gezien dat er binnenkort een nieuwe versie van de samsung galaxy uitkomt al kan ik nergens vinden wanneer we die dan kunnen verkrijgen!
Ja heb ook al gezien dat het aanbod voor Ipad vele groter is! Het is een beetje een dilemma want er is een spelletje dat ik eigenlijk altijd speel maar daar heb je dus die Flash ondersteuning voor nodig!
  #10  
Oud 15-04-12, 21:17
Cipolini Cipolini is offline
 
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Locatie: Helmond
Berichten: 32
Thumbs up

Ik heb sinds 1 week een ipad3 en ik wist vooraf dat bepaalde site niet op de iPad gaan. Dat is oa flash en Java. Probeer maar de speedtest van UPC. Gaat niet lukken. Ook het electronisch invullen van een wedstrijdformulier van de KVNB werkt niet. Deze zaken zijn jammer. Maar na een week ben ik overtuigd van de Apple en ben altijd al een Windows gebruiker. Foto wegschrijven, eigen gemaakte video films. Contacten bijhouden, e-mailen. Mijn vrouw zit op Facebook en het werkt allemaal fantastische. Mijn advies is dan ook geef gewoon nu wat meer geld uit en je hebt voor jaren een fantastische hebbe ding.
  #11  
Oud 15-04-12, 22:47
KvdS's schermafbeelding
KvdS KvdS is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 1.332
Standaard

Voor het Flash probleem , kijk dan hier.
  #12  
Oud 15-04-12, 23:16
Ouwhoer Ouwhoer is offline
 
• 5.1
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Apr 2012
Berichten: 40
Standaard

Ik heb nu 3weken een iPad3 vind hem echt geweldig gebruik mijn laptop bijna niet meer ik heb nog niet veel hinder van t ontbreken van flash gehad ma Samsung heeft t wel en is ook een mooie tablet was t twijfelen tussen die twee maar iPad is gewoon mooier
  #13  
Oud 16-04-12, 10:48
koreke koreke is offline
 
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2012
Berichten: 18
Standaard

Wij wonen/werken altijd in Duitsland en hier mocht de gewone samsung galaxy niet verkocht worden omdat die in proces lagen met Apple dus ik denk dan als er 1 tablet dicht tegen de apple aan ligt zal het wel die zijn!
Ik denk dat ik nog even wacht wat samsung ons gaat bieden.. oke naar jullie mening niets boven de Ipad maar omdat ik toch graag die flash wil wacht ik nog even!
Misschien dat jullie mij dan ook kunnen vertellen wat daar goed en slecht aan is!
  #14  
Oud 16-04-12, 11:05
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door koreke Bekijk bericht
Ik denk dat ik nog even wacht wat samsung ons gaat bieden.. oke naar jullie mening niets boven de Ipad maar omdat ik toch graag die flash wil wacht ik nog even!
De producent van Flash, Adobe, is gestopt met de verdere ontwikkeling van Mobile Flash. Je wil dus graag iets dat niet meer verder ontwikkeld wordt.

'Adobe stopt met Flash voor mobiel' | nu.nl/internet | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl
  #15  
Oud 16-04-12, 11:12
koreke koreke is offline
 
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2012
Berichten: 18
Standaard

azow ja wist ik niet! Bedankt voor de info!!
  #16  
Oud 16-04-12, 17:19
nebilem nebilem is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 418
Standaard

Hhahaha mensen weten niet eens wat flash is en toch is het een argument.
__________________
NWO 666
  #17  
Oud 16-04-12, 18:03
iphoonnoob's schermafbeelding
iphoonnoob iphoonnoob is offline
• iOS 9.2.1
• 9.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 25
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
De producent van Flash, Adobe, is gestopt met de verdere ontwikkeling van Mobile Flash. Je wil dus graag iets dat niet meer verder ontwikkeld wordt.

'Adobe stopt met Flash voor mobiel' | nu.nl/internet | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl
wauw dat wist ik ook niet. Wat ik wel wist is dat HTML5 meer in de picture zou komen te staan en dat deze uiteraard wel op de iPhone/iPad zou draaien.

Geweldig nieuws dit (niet voor Adobe maar wel voor de klant)
  #18  
Oud 21-04-12, 15:37
apple freak 1994 apple freak 1994 is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2012
Locatie: Oldenzaal.
Berichten: 17
Standaard

Een iPad is gemakkelijk in gebruik en overzichtelijk daar staat Apple ook voor ik heb eens een Samsung tablet in mijn handen gehad dat draaide op android ik was hem met een minut al zat heel on overzichtelijk en irritant was dat ding. Ik zou gewoon voor een iPad gaan als ik jou was dan weet je zeker dat je wat goeds hebt.
  #19  
Oud 21-04-12, 20:36
koreke koreke is offline
 
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2012
Berichten: 18
Wink

Sinds vandaag trotse eigenaar van een iPad 3 64G en 4G en hier in het verre duitsland werkt 4G al!
  #20  
Oud 21-04-12, 21:00
apple freak 1994 apple freak 1994 is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2012
Locatie: Oldenzaal.
Berichten: 17
Standaard

Cool
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Waarom een ipad ( heb iphone 4 & macbook pro ) arashrsf Koopinformatie Nederland 4 28-07-10 18:21
Waarom kost een MMS een halve euro? S¡mon Odido (T-Mobile) 7 28-09-09 00:46
Waarom een iPhone 3GS kopen? lorenzoleo Koopinformatie Nederland 3 14-08-09 00:23
Waarom een iPhone kopen? pdavie2311 Koopinformatie Nederland 15 05-04-09 00:59
Waarom een abo. op iPhone 3G mijaser Chat en geruchten 3 04-08-08 13:27

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:24.