//

Help: Apple id in het Koreaans

Help: Apple id in het Koreaans discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Mijn vader heeft een iPad gekocht en heeft nu een probleem. Als hij inlogd in de app store, iTunes of iBookstore krijgt hij ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 15-04-12, 22:11
1977koen 1977koen is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 33
Standaard Help: Apple id in het Koreaans

Hallo allemaal,

Mijn vader heeft een iPad gekocht en heeft nu een probleem. Als hij inlogd in de app store, iTunes of iBookstore krijgt hij alles wat te downloaden is in het Koreaans. Ik heb bij zijn instellingen van zijn Apple id de taal ingesteld op Nederlands. Als ik met mijn account inlog is alles wel in het Nederlands. Kan iemand mij hier mee helpen, want hij kan nu niks met zijn mooie nieuwe iPad.

Groet, Koen

Nog wat extra info: als ik met de account van mijn vader op mijn iPhone inlog is deze ook in het Koreaans. Adres in Apple id stond op Korea, gewijzigd naar NL. Geeft nog geen resultaat.

Laatst gewijzigd door 1977koen; 15-04-12 om 22:30.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
3GS start niet meer op, blijft hangen op Apple logo met het laden rondje van apple.. GekkeUr iPhone algemeen 3 15-07-11 21:25

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:13.