//

Spotify via bluetooth naar receiver streamen

Spotify via bluetooth naar receiver streamen discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wil binnenkort een nieuwe home cinema set aanschaffen. Ik wil eerst weten of het mogelijk is om op mijn iPad Spotify te streamen naar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 06-05-12, 00:05
Soepgroente's schermafbeelding
Soepgroente Soepgroente is offline
• iOS 8.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 46
Standaard Spotify via bluetooth naar receiver streamen

Ik wil binnenkort een nieuwe home cinema set aanschaffen. Ik wil eerst weten of het mogelijk is om op mijn iPad Spotify te streamen naar een receiver via Bluetooth? Vanuit gaande dat de receiver een bluetooth verbinding kan accepteren.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 06-05-12, 00:11
Pat3766 Pat3766 is offline
• iOS 15.1.1
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Den Haag
Berichten: 110
Standaard

Ik heb vandaag een home cinema gekocht met daarbij een apple tv. Niet alleen muziek simpel streamen, maar ook elk filmpje in facebook, youtube, etc, foto's enovoorts.... Erg fraai en handig!
  #3  
Oud 06-05-12, 00:13
Macaap's schermafbeelding
Macaap Macaap is offline
• iOS 9.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: Groningen
Berichten: 118
Standaard

Volgens mij niet via Bluetooth. Kan uiteraard wel via AirPlay, er zijn receivers die daar zelf al geschikt voor zijn. Anders airport express ertussen werkt super hier
  #4  
Oud 06-05-12, 01:12
Beech43 Beech43 is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2.682
Standaard

Waarom niet via Bluetooth ? Als de ontvangende partij, in dit geval de receiver, bluetooth heeft en de iPad daar contact mee kan maken dan kun je streamen.
  #5  
Oud 06-05-12, 01:18
Soepgroente's schermafbeelding
Soepgroente Soepgroente is offline
• iOS 8.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 46
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Beech43 Bekijk bericht
Waarom niet via Bluetooth ? Als de ontvangende partij, in dit geval de receiver, bluetooth heeft en de iPad daar contact mee kan maken dan kun je streamen.
Precies, in dit geval kunnen we er vanuit gaan dat de receiver bluetooth heeft. Daar heb ik er namelijk een paar van op het oog.
Airplay receivers zijn zeker leuk maar vallen helaas buiten mijn budget. Ik wil toch graag Spotify vanaf mijn iPad2 kunnen bedienen, maar dan wel dat het streamt naar mijn home cinema set.

Als dit mogelijk is, wat is de stabiliteit hiervan?

Edit: na overwegen ga ik denk ik toch voor een AirPort Express. Dat is mij airplay wel waard. Ik lees namelijk op een aantal websites dat de bluetooth stabiliteit niet echt goed is.

Laatst gewijzigd door Soepgroente; 06-05-12 om 01:51.
  #6  
Oud 06-05-12, 10:19
Eric11 Eric11 is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2011
Locatie: Rotterdam
Berichten: 74
Standaard

Neem dan gelijk de aptv3 veel meer plezier van voor 30 euro duurder
  #7  
Oud 06-05-12, 11:24
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

En de kwaliteit van Bluetooth kan teleurstellend uitvallen (vond ik tenminste....) Met AirPlay heb je veel beter kwaliteit (lossless)
  #8  
Oud 07-05-12, 21:44
Soepgroente's schermafbeelding
Soepgroente Soepgroente is offline
• iOS 8.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 46
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eric11 Bekijk bericht
Neem dan gelijk de aptv3 veel meer plezier van voor 30 euro duurder
Ik heb al een (vrij nieuwe) mediaspeler waar ik heel tevreden mee ben. De atv is mij iets te beperkt. Dus heb inmiddels een airport express in huis gehaald en ben zeer tevreden met de airplay functionaliteit! Het gaat me toch alleen maar om geluid dat de ipad creert (radio apps, spotify, itunes etc)
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Spotify streamen tm1001 Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 31 11-06-12 07:01
Belkin bluetooth music receiver gvanderteems iPhone accessoires en onderdelen 0 19-12-10 13:47
autolader bluetooth GPS receiver Adapt bruikbaar voor Iphone3G? 3Gjoker iPhone accessoires en onderdelen 2 20-07-10 14:45
GPS Receiver Bluetooth? mphoogeveen iPhone accessoires en onderdelen 3 22-03-10 00:04

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:11.