Wi-Fi naar 3G en Vice Versa discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Wellicht al een beantwoorde vraag, kan het alleen niet vinden Op mijn iPad heb ik zowel Wi-Fi als 3G, nu is het mijn inziens zo ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Wi-Fi naar 3G en Vice Versa
Wellicht al een beantwoorde vraag, kan het alleen niet vinden
Op mijn iPad heb ik zowel Wi-Fi als 3G, nu is het mijn inziens zo dat als er geen Wi-Fi signaal meer is dat er dan 'automatisch' overgeschakeld zou moeten worden naar het 3G signaal toch? Ook Vice Versa zal het toch zo zijn dat als er geen 3G signaal meer is of gevonden wordt er gevraagd wordt of er een Wi-Fi verbinding tot stand kan worden gebracht? Of heb ik het nu gewoon helemaal mis? Of ligt het wellicht aan de router dan wel wireless modem configuratie? Wie kan mij uitleg in deze verschaffen?
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
De Wi-Fi verbinding zal altijd eerst gezocht worden. Is die er niet dan gaat het toestel idd over naar mobile verbinding (EDGE of 3G).
Dus er moet wel een Wi-Fi signaal zijn. Anders blijft je toestel op je mobile verbinding verder werken. |
|
||||
|
||||
Citaat:
De HTC (android) van mijn vrouw schakelde over op 3G en ook mijn iPhone schakelde automatisch over! Echter mijn iPad niet. Dat moest ik handmatig doen, wat dan wel weer goed werkt. |
|
||||
|
||||
Ik merk wel op dat als mijn iphone een Wi-Fi signaal heeft hij het niet snel wil afgeven als hij dient over te schakelen.
Voorbeeld; op de werkvloer hebben we Wi-Fi. Doch als ik me uit de Wi-Fi zone verwijder dan gaat overgaan naar mobile verbinding moeilijk. Alsof hij niet wil afscheid nemen |
|
||||
|
||||
Citaat:
Als het access point wel beschikbaar was dan kan het wel zijn dat je iPad de Wi-Fi verbinding in stand houdt ondanks dat er geen internetverbinding is..
|
||||
|
||||
Citaat:
maar ik kan abuis zijn hoor Laatst gewijzigd door Bobby007; 08-05-12 om 17:53. Reden: toevoeging |
|
||||
|
||||
Zit een bug volgens mij als je van Wi-Fi naar 3G wil op de iPad. Heb ik ook last van. Op het werk op Wi-Fi bijv. Als ik dan in de auto stap buiten bereik Wi-Fi is er geen verbinding met internet mogelijk. 3G in beeld, maar werkt niet. Na herstart geen probleem. iPhone geen enkel probleem overigens. Net 5.1.1 erop gezet, hopelijk brengt dat verbeteringen.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Grand Theft Auto III - Vice City | MikeHoogvliet | iPhone Games | 9 | 04-05-12 19:24 |
iPhone: Iphone 4 downgraden 4.3.5 naar 4.3.3 alszijnde upgrade van 4.2.1 naar 4.3.3 mislukt | beyazz | Jailbreak | 2 | 23-08-11 08:06 |
Windows: music van ipod touch 4g naar computer (minimaal naar biblitheek) | NoWayOut | iTunes | 5 | 25-07-11 16:05 |
Hoe met iPhone 4 van FW 4.0 naar FW 4.0.1 zonder naar 4.0.2 te gaan? | Jensengels | iPhone algemeen | 7 | 17-08-10 18:39 |
Windows: Foto's van PC naar iPhone: naar camera roll ipv naar photo library? | ICB | iTunes | 0 | 02-07-10 10:58 |
|
|