//

Ipad 3 camera werkt niet goed

Ipad 3 camera werkt niet goed discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Vanavond heb ik een nieuwe iPad gekocht. Bij het openen van de camera blijft de sluiter gewoon dicht. De knoppen reageren nergens op. Als ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 11-05-12, 00:35
KriZ82 KriZ82 is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 5
Standaard Ipad 3 camera werkt niet goed

Vanavond heb ik een nieuwe iPad gekocht. Bij het openen van de camera blijft de sluiter gewoon dicht. De knoppen reageren nergens op. Als ik de photo booth open dan blijft het rode gordijn heen en weer gaan zonder dat er verder wat gebeurde. Ik heb daarna een reset uitgevoerd waarna alles weer een aantal maal heeft gewerkt. Half uur later wil ik het nog eens proberen en blijf de sluiter weer dicht zitten.

Het lijkt me een softwarematig probleem dus heb ik hem nu hersteld via itunes. Nu werkt het weer, maar hoe lang blijft hij het doen? Is het echt een software probleem of moet ik hem terug brengen voor een andere? Misschien dat de hardware van de camera niet helemaal goed is en dit probleem veroorzaakt?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 11-05-12, 07:01
Beech43 Beech43 is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2.682
Standaard

Heb je beperkingen ingeschakeld ?
  #3  
Oud 11-05-12, 10:02
KriZ82 KriZ82 is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 5
Standaard

Beperkingen zijn uitgeschakeld. Heb gisteravond na het herstellen nog 4 uur ermee gespeeld en geen enkel probleem meer gehad. Ik heb de camera en photobooth toch wel een keer of 50 keer geopend. Lijkt me dat als het een hardware probleem is dat het zich vaker voor zou moeten doen.
  #4  
Oud 11-05-12, 12:50
KriZ82 KriZ82 is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 5
Standaard

Net deed hij het weer even niet. Een minuut later weer wel zonder iets gedaan te hebben. Deze gaat mooi terug want dit lijkt me niet helemaal goed.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
camera werkt niet goed meer bna update dwight11 iPhone algemeen 1 15-03-12 19:47
iOS5 probleem Camera app werkt niet goed, alles op de kop firestarter iPhone Apps 1 13-10-11 08:28
3G verbinding werkt niet goed Megiddo iPhone algemeen 1 27-04-10 15:57
Installer werkt niet goed marquito Jailbreak apps en thema's 3 19-09-08 14:59
zoekfunctie werkt niet goed! master Chat en geruchten 4 17-12-07 15:16

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:31.