//

Mobile data op iPad werkt niet meer

Mobile data op iPad werkt niet meer discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een Iphone met abo incl 1 gB data. Daarna is er een iPad 3G bijgekomen. Ik heb een tijd geleden een duo ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 11-05-12, 10:54
Quatz Quatz is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 37
Standaard Mobile data op iPad werkt niet meer

Hallo,

Ik heb een Iphone met abo incl 1 gB data.
Daarna is er een iPad 3G bijgekomen.
Ik heb een tijd geleden een duo sim kaart in m'n iPad gestopt.
Even de juiste mobile data instellingen zoeken en het werkte, ik kon zowel op m'n Iphone als iPad internetten (zonder Wi-Fi). Een aantal weken heb ik geen internet op de iPad gebruikt. Vorige week wilde ik het gebruiken en ploeps nu krijg ik een melding dat er geen verbruik meer over is in het abonnement. Terwijl ik nog lang niet aan de data limiet zit. Op m'n iPhone werkt mobile data nog steeds.
Heeft Vodafone de instellingen veranderd of moet ik iets aanpassen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Nieuwe Youtube mobile site werkt niet op iPad? Arjan29 iPad algemeen 1 17-07-10 00:44
T mobile data verbruik per mei NIET meer onbeperkt benBEN Odido (T-Mobile) 17 22-03-10 11:33
Apple Mobile Device Service werkt niet meer jellevdk iTunes 1 19-02-10 20:56
iPhone: apple mobile device service werkt niet meer na jailbreak FW 3.0 ashur Jailbreak 1 29-06-09 00:05
iPhone: apple mobile device service werkt niet meer na jailbreak ashur Jailbreak 0 27-06-09 12:03

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:28.