//

Ik wil niet dat iPad van dochter mijn adressen synchroniseert

Ik wil niet dat iPad van dochter mijn adressen synchroniseert discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb mijn dochter net een iPad3 gekocht en op mijn account aangemeld. Zelf heb ik een iPad1 en iPhone 4s die allen op hetzelfde ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 20-05-12, 02:15
McEd McEd is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2012
Berichten: 1
Standaard Ik wil niet dat iPad van dochter mijn adressen synchroniseert

Ik heb mijn dochter net een iPad3 gekocht en op mijn account aangemeld.
Zelf heb ik een iPad1 en iPhone 4s die allen op hetzelfde account zijn aangemeld.
Bij de synchronisatie van de iPad van mijn dochter zijn al mijn adressen en notities mee overgenomen hetgeen niet de bedoeling is!

Kan iemand mij vertellen hoe ik de notities en adressen kan verwijderen van de iPad van mijn dochter en deze ook in de toekomst niet niet meer deze gegevens synchoniseert zonder dat deze worden verwijderd van mijn iPad en iPhone?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-05-12, 03:44
Rav3n Rav3n is offline
• iOS 7.0.6
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 585
Standaard

- Om te beginnen de automatische synchronisatie in de voorkeuren uitzetten.
- na aansluiten van de ipad3 van dochter, klik je in de linkerkolom van iTunes op de naam van de iPad3.
- Vervolgens zie je in het midden van iTunes een aantal tabbladen staan, waar je al de instellingen kunt wijzigen.
- Tevens op de iPad3 de iCloud synchronisatie uitzetten.

Daarbij adviseer ik je toch een apart Apple-account/icloud-account aan te maken.
Zo kun je alles nog beter gescheiden houden.
Net zo min dat jij wilt dat jouw gegevens bij haar verschijnen, zal andersom niet anders zijn, aldus hebben jullie daar beiden profijt van
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Geen FaceTime op mijn iPod touch 4g, dat wil ik wel. scheus iPhone Apps 3 22-01-12 14:03
Ipad synchroniseert niet alle video's van Itunes haroldv iTunes 8 19-08-11 21:44
iTunes synchroniseert mijn podcasts niet meer met mijn iPhone Rich E. iTunes 0 18-09-10 18:19
iTunes denkt dat ik mijn iPhone wil herstellen M1ch3l iTunes 3 17-03-09 23:54

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:43.