//

Batterijverbruik

Batterijverbruik discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik word er helemaal mesjogge van. Sinds de laatste update op mijn Ipad 2 en iphone 3gs loopt het bateerij verbruik zo snel leeg. s'morgens ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 24-05-12, 07:26
Las Las is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 31
Standaard Batterijverbruik

Ik word er helemaal mesjogge van. Sinds de laatste update op mijn Ipad 2 en iphone 3gs loopt het bateerij verbruik zo snel leeg. s'morgens ipad opgeladen voor 100%. Er draait niets in de achtergrond. Kom ik s'middags thuis staat het percentage op 58%. Dan kan ik via algemeen instellingen mijn email accounts niet meer benaderen. Heb al tot 4x toe een herstelling uitgevoerd. Opnieuw email accounts er in. En weer niet. Hopelijk zal ios 6.0? uitkomst bieden.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 24-05-12, 07:43
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Ik hoop het ook voor je! Dat is wel erg slecht, ja...
  #3  
Oud 24-05-12, 08:05
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Las Bekijk bericht
Sinds de laatste update op mijn Ipad 2 en iphone 3gs loopt het bateerij verbruik zo snel leeg. s'morgens ipad opgeladen voor 100%. Er draait niets in de achtergrond. Kom ik s'middags thuis staat het percentage op 58%.
Het energieverbruik van die iPad is niet normaal als 3G uitstaat. Wij hebben hier ook nog een iPad 2 3G 64 GB en ook met iOS 5.1.1 en die doet het minstens vijf (5) dagen met een acculading als 3G uitstaat.

Aan IOS 5.1.1 zal het dus echt niet liggen. Wat het energieverbruik van de 3GS betreft: kijk eens in een van die tientallen batterijdraadjes die er op het forum lopen.

Wat die e-mail accounts betreft daar ga je toch iets meer informatie moeten over geven. Wat kan je niet benaderen bv. ?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Jailbreak apps doen batterijverbruik stijgen. Joffysloffy Jailbreak apps en thema's 9 15-12-11 20:05
Batterijverbruik iOS4 en oplaadtijd BDJ iPhone algemeen 1 13-11-11 17:06
Batterijverbruik hoger bij krachtigere koptelefoon? Gruffie iPhone algemeen 1 30-06-11 14:06
Ik zoek iPhone app om batterijverbruik te monitoren Carlos007 iPhone Apps 16 09-05-11 22:41

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:14.