//

iPad 3 64 GB Wi-Fi nieuwe gekregen oude nog in bezit

iPad 3 64 GB Wi-Fi nieuwe gekregen oude nog in bezit discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Weet iemand misschien hoe het loopt met een resales opdracht van een ipad 3 64gb Wi-Fi? Ik heb namelijk een enkele tijd geleden een ipad ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 24-05-12, 15:07
ipad3user ipad3user is offline
• iOS 6.1.3
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2012
Berichten: 4
Red face iPad 3 64 GB Wi-Fi nieuwe gekregen oude nog in bezit

Weet iemand misschien hoe het loopt met een resales opdracht van een ipad 3 64gb Wi-Fi?

Ik heb namelijk een enkele tijd geleden een ipad 3 gekocht en deze was eigenlijk meteen niet goed. strepen door het scherm van de kleuren van de banners van websites camera kreeg ik pixels door me kaar te zien (witte).

Heb ik gebeld naar de klantenservice kreeg te horen recht te hebben op een nieuwe ipad (ivm binnen 3 dagen van de levering en dat het product niet goed was).

Word ik van de week gebeld dat ze de oude ipad om komen halen maar daar zat ik niet op te wachten omdat ik eerst de nieuwe wou ontvangen. De nieuwe heb ik inmiddels al een week in mijn bezit en heb hier een rekening van gekregen dat deze per cheque is voldaan? (ik betaal nooit met cheque's).

Nu heb ik helemaal niks meer gehoord van apple heeft iemand hier ervaring mee?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 24-05-12, 15:25
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ipad3user Bekijk bericht

De nieuwe heb ik inmiddels al een week in mijn bezit en heb hier een rekening van gekregen dat deze per cheque is voldaan? (ik betaal nooit met cheque's).
Amerikaanse bedrijven betalen interne "collateral invoices" per cheque. Dus de ene afdeling van Apple heeft een andere afdeling van Apple met een cheque betaald.
  #3  
Oud 24-05-12, 15:27
ipad3user ipad3user is offline
• iOS 6.1.3
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2012
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Amerikaanse bedrijven betalen interne "collateral invoices" per cheque. Dus de ene afdeling van Apple heeft een andere afdeling van Apple met een cheque betaald.
Ok maar krijg je dan altijd zelf een rekening opgestuurd dat jij hem betaald hebt met cheque?
Reageren

Labels
apple, ipad3, klantenservice, omgeruild, resales



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPad Wi-Fi of iPad Wi-Fi + 3G: wat vind jij, en waarom? yuiop88 iPad algemeen 57 15-05-12 01:31
ipad 3g Wi-Fi lukt niet met Wi-Fi elke x wachtwoord onjuist joruarez Wi-Fi 5 09-06-11 08:08
IPAD en Wi-Fi balou001 Wi-Fi 3 05-02-11 13:30

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:39.