kan niet op iPad
We hebben net een nieuwe iPad maar we kunnen er niet meer op. De vliegtuigmodus is ingeschakeld en we zijn de toegangscode kwijt, verkeer ingevoerd. Wat moeten we doen?
|
USB kabeltje tevoorschijn, iPad aan de computer, iTunes aan en herstellen maar..
|
Vliegtuigmodus heeft toch niets met toegangscodes te maken?
|
Citaat:
|
We wisten de toegangscode niet meer maar uiteindelijk probeert hij nu verbinding te krijgen met itunes, maar dat werkt niet omdat hij op vliegtuigmodus staat.
|
Draadloos gaat het dan niet, maar met een draad wel. Gebruik dus je USB-kabeltje. En dan herstellen volgens:
http://support.apple.com/kb/ht4097?viewlocale=nl_NL Als dit niet lukt kun je altijd nog de DFU-methode gebruiken. Dit is allemaal leuk en aardig, maar als je de iPad verbindt met de computer waar je 'm voor het eerst mee hebt aangemeld en gesynchroniseerd, dan kun je 'm daar ook op unlocken (log in op je iTunes-account). En gebruik in het vervolg een gemakkelijk te onthouden code: je huisnummer + je leeftijd, of je geboortejaar of de pincode van je gsm, of....... |
Citaat:
iOS: foute wachtcode leidt tot rood uitgeschakeld scherm |
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:39. |