Homeknop ipad1 werkt niet meer discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, sinds vandaag werkt de homeknop van mijn ipad1 nog maar heel af en toe. Ik kan alleen van item veranderen door volledig uitschakelen en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Homeknop ipad1 werkt niet meer
Hallo, sinds vandaag werkt de homeknop van mijn ipad1 nog maar heel af en toe. Ik kan alleen van item veranderen door volledig uitschakelen en opniew opstarten... Kan iemand mij helpen aub ?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Druk de aan/uit schakelaar (opzij) zo lang in tot de zet uit mededeling op het scherm verschijnt. Laat de schakelaar los en druk voorzichtig op de homeknop, zolang tot het beginscherm verschijnt, de homeknop is gereset.
|
|
|||
|
|||
Hartelijk dank voor de instructie. Alles blijkt terug normaal te werken
|
|
|||
|
|||
Graag gedaan.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mail app iPad1 & Hotmail/Live mail werkt niet meer | Guest-20200523230332 | iPad algemeen | 2 | 07-12-11 08:32 |
Homeknop werkt niet, gebaren? | julian1994 | iPhone algemeen | 5 | 19-05-11 22:03 |
Homeknop werkt niet goed | Snalceeyes | iPhone algemeen | 2 | 17-11-09 00:19 |
Iphone-2 homeknop werkt niet & laad niet op. | remko | iPhone algemeen | 8 | 19-08-09 09:02 |
homeknop reageert niet meer + gesprekken niet goed | thereal | iPhone algemeen | 5 | 10-11-08 11:44 |
|
|