iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPad algemeen (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/)
-   -   Email adres blokkeren en nog wat (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/119500-email-adres-blokkeren.html)

Losdos 02-06-12 12:43

Email adres blokkeren en nog wat
 
Je koopt een iPad voor heel veel geld. Je hebt een probleem, dat je pad regelmatig uitvalt en terug gaat of naar het begin scherm of zelfs naar het appeltje. Kan je niet oplossen. Nou lekker dan.

Ander probleem iemand krijgt een nieuw email adres, dat verander je in je contacten, dat lukt. Maar als je een mail wil sturen komt het oude niet meer bestaande adres op de door jou te schrijven mail. Oplossen kan niet. Ik krijg hem echt niet weg.

Volgende probleem, krijg ongevraagde mail, soms wel 3x per dag. mailen heeft geen zin, komt terug. Dan maar blokkeren. Maar hoe? Kan niet.

Ben ik achterlijk, zijn deze problemen wel op te lossen. Ik ben daar nog niet achter. Mijn probleem is een iPad kost zoveel geld en deze simpelen dingen zijn niet op te lossen?

Beech43 02-06-12 14:16

Welke firmware (FW) heb je ?
Oude emailadressen in je suggestie-popup zakken vanzelf naar beneden. Je kunt die altijd overrulen.
Ongevraagde mail: welke provider heb je ?
Je ziet, ik heb een paar vragen, maar voor elk probleem is een oplossing.
Overigens: ik gebruik hier mijn iPad 1. Mijn iPad 3 gebruik ik voor het geavanceerde foto- en filmwerk en Facetimen met mijn kinderen en kleinkinderen. Schitterend scherm, zelfs mijn gedigitaliseerde super 8 filmpjes zien er scherp en fris uit!

Jeff Ceuppens 02-06-12 16:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Losdos (Bericht 799390)
Je koopt een iPad voor heel veel geld. Je hebt een probleem, dat je pad regelmatig uitvalt en terug gaat of naar het begin scherm of zelfs naar het appeltje. Kan je niet oplossen. Nou lekker dan.

Ander probleem iemand krijgt een nieuw email adres, dat verander je in je contacten, dat lukt. Maar als je een mail wil sturen komt het oude niet meer bestaande adres op de door jou te schrijven mail. Oplossen kan niet. Ik krijg hem echt niet weg.

Volgende probleem, krijg ongevraagde mail, soms wel 3x per dag. mailen heeft geen zin, komt terug. Dan maar blokkeren. Maar hoe? Kan niet.

Ben ik achterlijk, zijn deze problemen wel op te lossen. Ik ben daar nog niet achter. Mijn probleem is een iPad kost zoveel geld en deze simpelen dingen zijn niet op te lossen?

Hou steeds in gedachten, "Als je geen viool kan spelen, dan speel je zelfs op een Stradivarius vals ."

Beech43 03-06-12 08:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Beech43 (Bericht 799404)
Welke firmware (FW) heb je ?
Oude emailadressen in je suggestie-popup zakken vanzelf naar beneden. Je kunt die altijd overrulen.
Ongevraagde mail: welke provider heb je ?
Je ziet, ik heb een paar vragen, maar voor elk probleem is een oplossing.
Overigens: ik gebruik hier mijn iPad 1. Mijn iPad 3 gebruik ik voor het geavanceerde foto- en filmwerk en Facetimen met mijn kinderen en kleinkinderen. Schitterend scherm, zelfs mijn gedigitaliseerde super 8 filmpjes zien er scherp en fris uit!

Als je met een probleem zit en je legt dat voor op een forum, moet je natuurlijk wel antwoorden als er vragen gesteld worden, die tot doel hebben het probleem op te lossen.:o


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:56.