//

Ipad 2 of 3 kopen?

Ipad 2 of 3 kopen? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste Allen, Ik overweeg de aanschaf van een Ipad. Alleen zit ik met een aantal vragen. De Ipad zal ik voornamelijk gebruiken voor het kijken ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 04-06-12, 10:27
pegasus1984 pegasus1984 is offline
• iOS 4.2.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 6
Standaard Ipad 2 of 3 kopen?

Beste Allen,

Ik overweeg de aanschaf van een Ipad. Alleen zit ik met een aantal vragen.

De Ipad zal ik voornamelijk gebruiken voor het kijken van tv-uitzendingen, films spelen van apps, e-books en tijdschriften. Verder wellicht wat muziek. Zal ik dan gaan voor de Ipad 2 (met met mooie korting) of toch de nieuwe 3? Ik zag van het weekend een Ipad 2 64 GB Wi-Fi voor 500 euro.

Hiernaast gebruik ik mijn Ipod Touch (8G) voor de muziek onderweg en in de auto. Deze staat nu helemaal vol met muziek.

Alleen als ik straks apps, video's en muziek koop via Itunes, hoe gaat dit dan met sync'en? En kan ik alles wel op beide hebben of gaat het dan mis?

Voor de video's heb ik gezien dat je wat aanbod hebt binnen Itunes en een dvd-app in de store om eigen dvd's om te zetten, alleen ben ik niet zo handig iemand ervaring of tips?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 04-06-12, 10:32
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Kijk eens in onderstaande draad:

http://forum.iculture.nl/f41/kopen-v...d-3-kopen.html
  #3  
Oud 04-06-12, 10:33
jap74's schermafbeelding
jap74 jap74 is offline
• iOS 14.4
• iPadOS 14.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 800
Standaard

Makkelijke vraag: iPad 3. De enige overweging zou je budget zijn. Maar als je het geld er (voor over) hebt, moet je zeker de iPad 3 kopen. Dit is de nieuwste versie, mooier beeld, betere processor. Het belangrijkste is dat deze versie het langste wordt ondersteund. Op den duur zullen er Apps uitkomen die niet op de iPad 2 kunnen worden gebruikt.

Als je een beperkter budget hebt: een iPad 2 is op dit moment een hele goede tablet.

Syncen is geen probleem.

Video's converteren: Handbrake. Er staat een goede handleiding op dit forum. Even de zoekfunctie gebruiken.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ipad 3 kopen? Thomas202 Koopinformatie Nederland 9 21-03-12 00:54
Ipad kopen of wachten op Ipad 2? iphonegadget Koopinformatie Nederland 13 16-12-10 09:42
iPad kopen in NY jmw Koopinformatie en ervaringen 3 03-06-10 10:43
iPad kopen in UK/NL TheStijg iPad algemeen 1 15-03-10 11:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:04.