//

Automatisch mail ophalen

Automatisch mail ophalen discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Allemaal, kan je email automatisch laten ophalen en deze vervolgens in het berichtenschermpje (het rolgordijntje bovenin) laten tonen. Ik vind het lastig dat ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 04-06-12, 12:07
RJZ RJZ is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2012
Locatie: Zaandam
Berichten: 64
Standaard Automatisch mail ophalen

Hallo Allemaal, kan je email automatisch laten ophalen en deze vervolgens in het berichtenschermpje (het rolgordijntje bovenin) laten tonen. Ik vind het lastig dat ik telkens met de emailapp mijn post moet controleren. Gr. RJZ.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 04-06-12, 18:32
fabiannmb fabiannmb is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2012
Berichten: 9
Standaard

Dit kan. Ga naar instellingen->berichtgeving dan staat er ergens "niet in berichtencentrum" in die lijst moet ook mail staan. Duw daar op. Bovenin staat berichtencentrum met een schuifknopje erbij dat op uit staat. Zet deze aan. Bij meldingsstijl kun je kiezen uit geen, stroken, meldingen. Klik op t rechtse plaatje " meldingen". Als t goed is krijg je nu je mail met een melding. Daarna komt deze in je rolgordijn te staan. Succes ermee, laat je horen of het gelukt is? Grtz
  #3  
Oud 04-06-12, 22:59
RJZ RJZ is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2012
Locatie: Zaandam
Berichten: 64
Standaard

Hallo fabiannmb, ik heb alles ingesteld zoals je omschrijft maar het werkte eerst nog niet. ik moest nog steeds eerst de mailapp openen voordat er naar nieuwe mail werd gezocht. Na wat zoeken kwam ik erachter dat bij de mail-instellingen het controleren van nieuwe gegevens op 'handmatig' stond. Nadat ik het schema op ' elk kwartier' heb gezet werkt het wel. Kennelijk werkt dat pushen van de mail niet optimaal. Bedankt voor het advies. RJZ
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
E-mail app met instant ophalen van mail djkavaa iPhone Apps 2 25-06-10 13:43
niet automatisch ophalen mail bij openen mail-app blaugrana iPhone Apps 4 26-11-09 16:06
Automatisch mail ophalen met standaard mail app? Rubske Archief 1 04-01-09 00:32
2.0 Mail automatisch ophalen prauw iPhone algemeen 6 18-08-08 21:09
Automatisch mail ophalen Emiel Janson iPhone algemeen 9 17-06-08 21:12

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:28.