//

Kiosk foutmelding

Kiosk foutmelding discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wil de krant Het Laatste Nieuws lezen (beschik over een abonnement) maar ik kan niet de laatste editie downloaden. Blijft hangen op het opstartscherm ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 08-06-12, 11:08
steven007 steven007 is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 10
Standaard Kiosk foutmelding

Ik wil de krant Het Laatste Nieuws lezen (beschik over een abonnement) maar ik kan niet de laatste editie downloaden. Blijft hangen op het opstartscherm van de krant. Tot gisteren was er geen probleem. Ik heb hetzelfde voor bij de krant "De Morgen". Wanneer ik de app van het Laatste nieuws herinstalleer, wordt gevraagd om mijn paswoord. Bij het bevestigen verschijnt iets van foutief paswoord. Ik heb daarna de krant "De Standaard" gedownload, geen foutmelding en opent zich normaal. Ik heb een gewone app gedownload zonder probleem. Uiteindelijk kon ik dan toch de app van "Het laatste Nieuws" installeren maar de krant van gisteren wordt getoond in het icoon van de kiosk en laatste editie kan nog steeds niet bekijken, blijft hangen op opstartscherm.
Mijn vraag: Is het mogelijk dat de kiosk een cache bijhoudt en hoe kan ik deze ledigen. Kan ik deze kiosk app herinstalleren? Het probleem kan ook bij de krant zelf liggen natuurlijk.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Kiosk funtie HELP! Klaas Berend iPhone algemeen 6 09-12-11 22:10
Kiosk op MacBook BruceSV iPhone Apps 0 29-10-11 22:12
Welke kranten in Kiosk ? Lancia iPad Apps 2 27-10-11 16:12
Kiosk Pryde iPad Apps 0 22-10-11 19:55
Kiosk in iOS 5 iTompie iPhone algemeen 4 13-10-11 13:46

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:08.