//

Ipad 3 4g + wifi of ipad 3 wifi?

Ipad 3 4g + wifi of ipad 3 wifi? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb voor mijn verjaardag een iPad 3 gekregen, echter weet ik niet of dit de 4g + wifi is of alleen de wifi. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 09-06-12, 12:23
Caszje Caszje is offline
• iOS 4.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 24
Standaard Ipad 3 4g + Wi-Fi of ipad 3 Wi-Fi?

Hallo,

Ik heb voor mijn verjaardag een iPad 3 gekregen, echter weet ik niet of dit de 4g + Wi-Fi is of alleen de Wi-Fi. Hij is in ieder geval 64g.

Hoe kan ik er achter komen welke het is? Kan het namelijk nergens vinden, staat er niet op, staat niet bij instellingen, staat niet op doosje etc.

Heb me pa gevraagd en die weet het ook niet zeker welke het is.

En als iemand me kan vertellen waar ik dit kan vinden, zou je dan ook het verschil kunnen uitleggen tussen deze 2 en wat dat 4g nou precies is?

Ik heb namelijk ook een iPhone, en daar heb ik 3g op maar nog nooit gehoord van 4g.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-06-12, 12:33
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Via het modelnummer bij instellingen misschien?
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
  #3  
Oud 09-06-12, 12:37
Caszje Caszje is offline
• iOS 4.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 24
Standaard

Modelnummer is: MD368NF

Hierbij kom ik inderdaad uit op de iPad 3, 4g!

Bedankt voor je hulp

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 9 juni 2012 om 11:43 ----------

Kan ik in dit topic gewoon nog een vraag die niet geheel aansluit op m´n topicvraag? Vind het ook zoiets om er weer een nieuw topic voor te openen.

Maar ik weet nu dus dat ik de iPad 3, 4g + Wi-Fi heb. Maar nu dus het volgende, ik wil graag als ik bijvoorbeeld in de trein zit bijvoorbeeld ook kunnen internetten. Via het 3g netwerk dus, maar hoe krijg ik dit voor elkaar.

Ik heb ook een iPhone, met daarbij een abonnement met internet. Is het dan mogelijk dat ik een 2de simkaart laat aanmaken, en dat ik deze in me iPad kan stoppen, zodat ik ook 3g heb overal waar ik ben? Of hoe werkt dit precies? Moet ik hiervoor een eigen abonnement afsluiten voor de iPad zelf? Of niet?

En wat is nou precies 4g, wat is het verschil tussen 3g en 4g?
  #4  
Oud 09-06-12, 12:45
ErikWF ErikWF is offline
• iOS 4.2.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2011
Locatie: Spanje
Berichten: 18
Standaard

Als er linksboven in de rand een klepje zit kan daar een 3G sim in en heb je dus een 3G model.
Anders ga je naar Instellingen. Staat daar Aanbieder en Mobiele data, dan heb je een 3G model.
4G is een nieuwe (USA) vorm van draadloos internet. In Europa (nog) niet beschikbaar.
Succes en een tip: lees wat meer de bladen op internet dan weet je al deze zaken.
  #5  
Oud 09-06-12, 12:56
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ErikWF Bekijk bericht
4G is een nieuwe (USA) vorm van draadloos internet. In Europa (nog) niet beschikbaar.
Succes en een tip: lees wat meer de bladen op internet dan weet je al deze zaken.
Als je meer de "bladen op Internet leest" dan weet je dat 4G, of Long Term Evolution, geen nieuwe USA vorm van "draadloos internet" is maar een internationale standaard.

4G (LTE) is ook in Europa beschikbaar, zelfs in Nederland, maar niet de op de frequenties die de iPad 3 ondersteund.
  #6  
Oud 09-06-12, 12:57
Caszje Caszje is offline
• iOS 4.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 24
Standaard

Iemand hier antwoord op ;

Kan ik in dit topic gewoon nog een vraag die niet geheel aansluit op m´n topicvraag? Vind het ook zoiets om er weer een nieuw topic voor te openen.

Maar ik weet nu dus dat ik de iPad 3, 4g + Wi-Fi heb. Maar nu dus het volgende, ik wil graag als ik bijvoorbeeld in de trein zit bijvoorbeeld ook kunnen internetten. Via het 3g netwerk dus, maar hoe krijg ik dit voor elkaar.

Ik heb ook een iPhone, met daarbij een abonnement met internet. Is het dan mogelijk dat ik een 2de simkaart laat aanmaken, en dat ik deze in me iPad kan stoppen, zodat ik ook 3g heb overal waar ik ben? Of hoe werkt dit precies? Moet ik hiervoor een eigen abonnement afsluiten voor de iPad zelf? Of niet?

En wat is nou precies 4g, wat is het verschil tussen 3g en 4g?
  #7  
Oud 09-06-12, 13:03
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Caszje Bekijk bericht

Ik heb ook een iPhone, met daarbij een abonnement met internet. Is het dan mogelijk dat ik een 2de simkaart laat aanmaken, en dat ik deze in me iPad kan stoppen, zodat ik ook 3g heb overal waar ik ben? Of hoe werkt dit precies? Moet ik hiervoor een eigen abonnement afsluiten voor de iPad zelf? Of niet?

En wat is nou precies 4g, wat is het verschil tussen 3g en 4g?
Dat kan met een dual SIM-kaart. Let op! Je kan maar een SIM-kaart gelijktijdig gebruiken.

3G - Wikipedia

4G - Wikipedia
  #8  
Oud 14-06-12, 16:57
iJoey iJoey is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2012
Locatie: Tiel
Berichten: 16
Standaard

Ik heb begrepen dat je tegenwoordig vaak beschikt over gratis Wi-Fi in de trein....


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Caszje Bekijk bericht
Iemand hier antwoord op ;

Kan ik in dit topic gewoon nog een vraag die niet geheel aansluit op m´n topicvraag? Vind het ook zoiets om er weer een nieuw topic voor te openen.

Maar ik weet nu dus dat ik de iPad 3, 4g + Wi-Fi heb. Maar nu dus het volgende, ik wil graag als ik bijvoorbeeld in de trein zit bijvoorbeeld ook kunnen internetten. Via het 3g netwerk dus, maar hoe krijg ik dit voor elkaar.

Ik heb ook een iPhone, met daarbij een abonnement met internet. Is het dan mogelijk dat ik een 2de simkaart laat aanmaken, en dat ik deze in me iPad kan stoppen, zodat ik ook 3g heb overal waar ik ben? Of hoe werkt dit precies? Moet ik hiervoor een eigen abonnement afsluiten voor de iPad zelf? Of niet?

En wat is nou precies 4g, wat is het verschil tussen 3g en 4g?


---------- Bericht automatisch samengevoegd op 14 juni 2012 om 16:01 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Dat kan met een dual SIM-kaart. Let op! Je kan maar een SIM-kaart gelijktijdig gebruiken.

3G - Wikipedia

4G - Wikipedia
Graag wil ik daar aan toevoegen dat het ook mogelijk is een sim only af te sluiten voor, ik noem maar wat 500 mbtjes in de maand.

Maar zit je vaak in de trein en is het je daarom te doen, kijk eerst even of je geen gratis Wi-Fi hebt zoals ik al eerder zei, scheelt weer extra centen.

4G wordt straks de nieuwe standaard zoals 3G dat nu is, maar ik verwacht dat dat nog wel een jaartje zal duren, zoals het artikel al aangeeft.

Succes!

Joey
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPad Wi-Fi of iPad Wi-Fi + 3G: wat vind jij, en waarom? yuiop88 iPad algemeen 57 15-05-12 01:31
ipad 2 Wi-Fi mustiiii Wi-Fi 1 22-02-12 21:35
ipad 3g Wi-Fi lukt niet met Wi-Fi elke x wachtwoord onjuist joruarez Wi-Fi 5 09-06-11 08:08

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:10.