"Geen service" na plaatsing simkaart
Hallo,
Sinds kort de nieuwe iPad aangeschaft. Data-abonnement van KPN genomen. iPad herkent de KPN kaart, dus moet werken lijkt mij, echter geeft hij "geen service" aan. Instellingen gecontroleerd, alles geupdated en gesynchroniseerd. Probleem blijft echter. Heeft iemand hier ervaring mee? gr. Monique |
Werkt de simkaart wel in een ander apparaat?
|
De simkaart werkt wel in een ander apparaat
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 20 juni 2012 om 14:23 ---------- overigens staat bij instellingen/Algemeen/Info "Simkaart niet geprovisioneerd". iPad herkent ergens wel de simkaart, want hij moet met pincode geunlocked worden en dat doet hij dan keurig. Groet Monique |
iPad een keer helemaal uit en weer aan zetten.
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 20 juni 2012 om 19:37 ---------- Overigens, heb je de simkaart bij KPN aangemeld ? |
Het probleem is opgelost, na nog 3 keer bellen met KPN merkte een medewerker op dat ik een compleet verkeerde kaart had ontvangen. Omgeruild bij de KPN winkel en het werkt. Dank voor alle respons.
Monique |
Toch vreemd dat een compleet verkeerde simkaart dan wel werkt in een ander toestel. Ga je toch afvragen....
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:20. |