iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPad algemeen (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/)
-   -   iPad flash downloaden (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/120683-ipad-flash-downloaden.html)

Ro2012 20-06-12 17:40

iPad flash downloaden
 
Hallo mensen, ik ben geheel nieuw met de iPad en ik merk dat ik niet op bepaalde websites kan ivm dat ik geen flash player kan downloaden. Via welke site kan ik er 1downloaden gratis? Thans groetjes

Guest-20180925190238 20-06-12 17:42

Van geen enkele website :rolleyes: Adobe Flash werkt niet op een iPad :)

(heel vaak gevraagd, nog veel vaker beantwoord).
http://forum.iculture.nl/f90/ipad/f9...obe-flash.html

Ro2012 20-06-12 17:46

Dat meen je niet! Pff en hoe kan je dan even bijv serie/ filmpje kijken? Of RTL wilde ik namelijk even wat terug kijken maar dat gaat ook niet...

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 20 juni 2012 om 17:47 ----------

Ps sorry wist niet dat zo vaak wa gevraagd, dacht dat ik goed had gekeken hahah... Pff wat balen zeg.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 20 juni 2012 om 17:48 ----------

Sorry mag ik dan vragen en downloaden mag en kan dat wel? En welke site kan ik beste gebruiken wat gratis is en niet dat ik dadelijk mijn iPad crash..

Guest-20180925190238 20-06-12 17:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ro2012 (Bericht 803921)
Dat meen je niet! Pff en hoe kan je dan even bijv serie/ filmpje kijken? Of RTL wilde ik namelijk even wat terug kijken maar dat gaat ook niet...

Er staan verschillende apps in de App Store zoals die van Ziggo (NL) en Telenet (B). Zoek maar eens in de App Store.

ad9007i 20-06-12 21:02

Probeer iswifter in de app store, heel handig en kan je wel flash gebruiken

Willem1954 20-06-12 21:14

Helaas is iswifter niet gevonden in de apple store

apotheosis 20-06-12 22:43

Dan ga je voorlopig de app puffin moeten gebruiken maar vrees er een beetje voor dat niet perfect zal kunnen afspelen, iswifter is wel stukske beter, tis de beste die er is, zou het raar vinden deze opeens foetsie is, is een app die sowieso toegelaten is door apple.

Tv kijken doe ik bv ook via mijn slingbox maarja, de meesten willen geen investering doen :). Alle tv zenders die ik hier op mijn decoder kan ontvangen kan ik via Wi-Fi en 3G bekijken (soms edge als de snelheid hoog genoeg ligt) waar ik wil wanneer ik wil (alleen in den buitenland doe ik dit niet wegens het teveel data verbruikt).
Als de Wi-Fi plat ligt ofzo dan heb je wel pech want dat word gestreamt en verbruikt uiteraard dan data.

UPDATE; de app is er wel nog hoor; voer eens bij itunes het volgende in; iswifter flash web browser

XIII 21-06-12 09:54

// Verplaatst naar iPad forum (dat had ik even gemist)

Ro2012 21-06-12 15:10

Sorry voor late reactie! Maar ontzettend bedankt ik ga even die iswifter downloaden. Ik Zie dat die gratis is echt fijn, ben benieuwd.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 21 juni 2012 om 15:17 ----------

Heb het net gedownload en wat ik nu aan kijken ben, werkt echt super!! Ontzettend bedankt!

iCulture 21-06-12 16:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ro2012 (Bericht 804174)
Heb het net gedownload en wat ik nu aan kijken ben, werkt echt super!! Ontzettend bedankt!

Hallo,

Maak voortaan wel gewoon gebruik van de zoekfunctie. Een simpele zoekopdracht op Flash had je talloze topics opgeleverd met (vaak) dezelfde adviezen. Dan had je niet alleen eerder je antwoord gehad, maar had het ook verdere topicvervuiling van het forum voorkomen :) Bedankt voor je begrip :cool:

Ro2012 21-06-12 17:05

Jeetje wat een irritatie. Het is niet met opzet en bedankt voor je begrip:cool:

iCulture 21-06-12 17:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ro2012 (Bericht 804206)
Jeetje wat een irritatie. Het is niet met opzet en bedankt voor je begrip:cool:

Uit mijn bericht blijkt volgens mij geen enkele irritatie, noch was dat de intentie :) Ik verzoek je alleen vriendelijk voortaan (nog) beter van de zoekfunctie gebruik te maken zodat we eenvoudig dit soort dubbele topics kunnen voorkomen.

Beech43 21-06-12 17:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ro2012 (Bericht 804206)
Jeetje wat een irritatie. Het is niet met opzet en bedankt voor je begrip:cool:

Het gaat er niet om of je zoiets met opzet doet, stel jevoor! Het gaat er om dat je in het vervolg eerst zoekt op het forum of je vraag al beantwoord is. Zelfs kun je eerst googlen en als je er dan niet uitkomt kun je het forum benaderen. Met daarbij niet alleen je probleem, maar ook wat je er al aan gedaan hebt. Dan kunnen de forumleden gerichter antwoorden.

colliehome 17-07-12 15:59

Aangezien alles is opgelost kan hier een slotje


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:09.