iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPad algemeen (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/)
-   -   iPad flash downloaden (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/120683-ipad-flash-downloaden.html)

Ro2012 20-06-12 17:40

iPad flash downloaden
 
Hallo mensen, ik ben geheel nieuw met de iPad en ik merk dat ik niet op bepaalde websites kan ivm dat ik geen flash player kan downloaden. Via welke site kan ik er 1downloaden gratis? Thans groetjes

Guest-20180925190238 20-06-12 17:42

Van geen enkele website :rolleyes: Adobe Flash werkt niet op een iPad :)

(heel vaak gevraagd, nog veel vaker beantwoord).
http://forum.iculture.nl/f90/ipad/f9...obe-flash.html

Ro2012 20-06-12 17:46

Dat meen je niet! Pff en hoe kan je dan even bijv serie/ filmpje kijken? Of RTL wilde ik namelijk even wat terug kijken maar dat gaat ook niet...

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 20 juni 2012 om 17:47 ----------

Ps sorry wist niet dat zo vaak wa gevraagd, dacht dat ik goed had gekeken hahah... Pff wat balen zeg.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 20 juni 2012 om 17:48 ----------

Sorry mag ik dan vragen en downloaden mag en kan dat wel? En welke site kan ik beste gebruiken wat gratis is en niet dat ik dadelijk mijn iPad crash..

Guest-20180925190238 20-06-12 17:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ro2012 (Bericht 803921)
Dat meen je niet! Pff en hoe kan je dan even bijv serie/ filmpje kijken? Of RTL wilde ik namelijk even wat terug kijken maar dat gaat ook niet...

Er staan verschillende apps in de App Store zoals die van Ziggo (NL) en Telenet (B). Zoek maar eens in de App Store.

ad9007i 20-06-12 21:02

Probeer iswifter in de app store, heel handig en kan je wel flash gebruiken

Willem1954 20-06-12 21:14

Helaas is iswifter niet gevonden in de apple store

apotheosis 20-06-12 22:43