Berichten ipad,ipod, discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, ik heb ipod,en ipad, hoe schakel ik berichten uit op ipod, Als ik mijn ipod aan doe komen alle berichten van ipad en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Berichten ipad,ipod,
Hallo allemaal, ik heb ipod,en ipad, hoe schakel ik berichten uit op ipod,
Als ik mijn ipod aan doe komen alle berichten van ipad en emails nogmaals binnen! Bijzonder irritant! Graag advies. Grtz ryta |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Over welke berichten hebben we het? iMessage of mails?
|
|
|||
|
|||
Emails,en berichtjes
|
|
||||
|
||||
hoe haal je ze binnen?
iCloud of via pop of via imap? |
|
|||
|
|||
via pop grtz ryta
|
|
||||
|
||||
Ja dat is in jou geval een nadeel voor mij een voordeel. Je haalt met je iPod en iPad altijd al je berichten op beide systemen naar binnen, dat is dus niet anders.
Wil je de berichten uitschakelen op je iPod, dan moet je je mail applicatie niet openen op de iPod, dat is een flauw antwoord, maar wel de werkelijkheid. |
|
|||
|
|||
ok hoe verander ik dat dan grtz ryta
|
|
||||
|
||||
Dat kan je niet veranderen, daar je iDevice de berichten naar binnen kopieert en PC / Mac move ze naar binnen.
Jij vind dit niet prettig, maar veel andere gebruikers vinden dit wel prettig, daar ze nu overal hun mail hebben op al hun devices. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Berichten verwijderen op IPAD 2 | Dekraker | iPad algemeen | 7 | 28-01-12 16:38 |
SMS berichten op iPad 2 | dikzwaan | iPad algemeen | 2 | 14-12-11 09:35 |
Berichten iPad/iPhone | SJM74 | iPad algemeen | 4 | 17-10-11 09:39 |
|
|