//

Synchronisatiesessie kan niet worden gestart

Synchronisatiesessie kan niet worden gestart discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Het synchroniseren van ipad2 ging opeens niet meer. Ik kreeg de melding: Synchronisatiesessie kan niet worden gestart. Ik heb de ipad gereset. Itunes opnieuw ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 24-06-12, 19:45
rinusbolle rinusbolle is offline
 
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2012
Berichten: 2
Standaard Synchronisatiesessie kan niet worden gestart

Hallo,

Het synchroniseren van ipad2 ging opeens niet meer. Ik kreeg de melding: Synchronisatiesessie kan niet worden gestart.
Ik heb de ipad gereset. Itunes opnieuw geinstalleerd. De synchronisatiegeschiedenis opnieuw ingesteld. Maar zonder resultaat.
Kan iemand mij helpen?
Mvg,
Rinus
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-06-12, 08:15
Tom2011 Tom2011 is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2011
Locatie: Amsterdam
Berichten: 100
Standaard

Ik krijg die melding soms ook maar trek me er niets van aan en wacht even. Vervolgens vindt er dan toch altijd wel een synchro plaats. Raar is het wel en kan er ook geen enkele logica bij ontdekken. Gebeurt soms bij ipad2, iphone en ook bij de ipod classic.
  #3  
Oud 28-06-12, 19:51
rinusbolle rinusbolle is offline
 
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2012
Berichten: 2
Standaard

Beste Tom,

Ik ben hier al bijna een maand mee aan het tobben. Ik heb alle mogelijke herstarts uitgevoerd. ITunes opnieuw geinstalleerd. Ik kom er gewoon niet doorheen. het ergste vind ik nog dat Apple niets in huis heeft om mij te helpen. Een duur telefoontje naar de helpdesk leverde mij alleen een emailadres van Apple op waar ik mijn vraag naar toe kon sturen. Het antwoord was een verwijzing naar een site waar de meest voorkomende vragen beantwoord werden. Dit leverde mij niets op.

Ik heb dit nog niet eerder meegemaakt. Dat een concrete vraag bij een leverancier geen behoorlijke hulp opleverde. Vast staat dat dit mijn eerste, maar ook mijn laatste Apple is.

Ik had dat ding gekocht om er ook boeken op te lezen. Dat gaat nu niet meer omdat daarvoor een synchronisatiesessie nodig is. Maar misschien is er iemand beter dan Apple in staat om mij te helpen. Ik zou daar erg dankbaar voor zijn.

Met vriendelijke groet,
Rinus
  #4  
Oud 28-06-12, 19:58
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rinusbolle Bekijk bericht
Het antwoord was een verwijzing naar een site waar de meest voorkomende vragen beantwoord werden. Dit leverde mij niets op.
Was dat een verwijzing naar onderstaand KB-artikel?
iOS: Troubleshooting backup issues in iTunes
  #5  
Oud 12-01-13, 00:25
lampie56 lampie56 is offline
 
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2013
Berichten: 1
Standaard

Ik zit met hetzelfde probleem maar kan mezelf wel boeken toesturen via gmail. Dat werkt dan weer wel. Die kun je dan openen met Itunes. Iets meer werk.....
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Synchronisatiesessie kan niet worden gestart Matt Trakker 82 iPhone algemeen 4 28-11-12 10:59
er kan geen sessie worden gestart??? koenwouterse iPhone algemeen 0 27-12-10 19:57
Windows: Kan geen sessie gestart worden met Iphone Paraprozac iTunes 6 10-12-10 14:56
er kan geen sessie met de iphone worden gestart Guest-20191103144301 iPhone algemeen 2 13-11-10 11:34
foutmelding: reservekopie maken kan geen sessie worden gestart? krishant iTunes 4 10-01-09 01:06

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:34.