iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPad algemeen (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/)
-   -   IMessage en Push berichten werken niet (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/121128-imessage-push-berichten-werken-niet.html)

Blondine 28-06-12 10:21

IMessage en Push berichten werken niet
 
Hallo,
Ik heb een iPad 3, maar zomaar uit het niets doen iMessage en de push berichten het niet meer. Zonder dat ik de instellingen heb veranderd.
Weet iemand hoek dit kan oplossen? Want resetten dmv home en stand by maakt ook geen verschil.
Bvd!

colliehome 28-06-12 10:23

Heb je wel een internet verbinding?

Blondine 28-06-12 10:25

Jazeker! Ik post dit nu met m'n iPad

colliehome 28-06-12 12:45

Heb je onder "boodschappen" imessage aangeduid? Heb je een email/gsmnummer ingegeven bij je iCloud? Staat push aan in je mail

Blondine 28-06-12 14:08

Berichtgeving staat voor alles aan ook de mailtjes, icloud heb ik m'n emailadres ingevuld.
Maar iMessage verzendt niet eens, noch kan ik iets ontvangen. Dat verstuurbalkje gaat tot ong. 90% en dan annuleert hij. Voor de rest krijg ik alleen mail push berichten, maar geen facebook e.d.

colliehome 28-06-12 15:42

zijn alle gegevens van je imessage ingevuld?
settings-messages-imessage-on?
settings-messages-send&receive- dear ten nummer en/of maiadres

staan bij settings- FB app alles aangeduid ivm notificaties?

Blondine 28-06-12 15:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door colliehome (Bericht 805700)
zijn alle gegevens van je imessage ingevuld?
settings-messages-imessage-on?
settings-messages-send&receive- dear ten nummer en/of maiadres

staan bij settings- FB app alles aangeduid ivm notificaties?

Ja alles is ingevuld. Ik heb er niets aan veranderd, want iMessage deed het eerst gewoon goed net als push berichten voor de apps

colliehome 28-06-12 15:56

dan zal een herstel zich opdringen.

Blondine 30-06-12 16:27

Ik heb nog geen idee waarom die push berichten het niet doen, maar imessagE doet het wel als ik bij mn oma op haar Wi-Fi zit, maar nog niet bij mijzelf thuis.
Weet iemand hoe ik dit kan oplossen met mijn netwerk?

Rodia 25-07-12 07:48

IMessage werkt niet
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Blondine (Bericht 806085)
Ik heb nog geen idee waarom die push berichten het niet doen, maar imessagE doet het wel als ik bij mn oma op haar Wi-Fi zit, maar nog niet bij mijzelf thuis.
Weet iemand hoe ik dit kan oplossen met mijn netwerk?



Ik heb ook een iPad 3 en heb hetzelfde probleem. Zoek me gek maar wordt er niets wijzer van. Bij bericht versturen gaat het balkje tot 90% en dan stopt het.

Heb jij dit inmiddels al opgelost? Kan iemand mij verder helpen?

Blondine 25-07-12 17:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rodia (Bericht 810277)
Ik heb ook een iPad 3 en heb hetzelfde probleem. Zoek me gek maar wordt er niets wijzer van. Bij bericht versturen gaat het balkje tot 90% en dan stopt het.

Heb jij dit inmiddels al opgelost? Kan iemand mij verder helpen?

Ik had precies hetzelfde, dat een balkje maar tot ong. 90% gaat en dan annuleert.
En ja, ik heb het opgelost d.m.v. de router te resetten en hem opnieuw de draadloze apparaten te laten zoeken (een knopje naast de reset-knop).

Wijnand1978 28-07-12 20:15

Grappig......ik heb deze problemen ook sinds een aantal dagen, berichten blijven tot 90% hangen en FaceTime is ook niet meer te bereiken en kan ook velen wat ik wil maar werkt niet.....

Router inmiddels geresset maar geen resultaat:confused::confused:

Iemand anders nog oplossingen?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:47.