iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPad algemeen (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/)
-   -   Mailprogramma met veel mogelijkheden (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/121375-mailprogramma-veel-mogelijkheden.html)

iPad18 03-07-12 16:00

Mailprogramma met veel mogelijkheden
 
Hallo.

Sinds kort ben ik een iPad gebruiker en merk wel dat een mailprogramma van iPad te simpel is, vind ik.

Ik probeer via het internet naar mailprogramma te zoeken, waar je een bericht kan gaan tikken in de kleur en ook met meer mogelijkheden. Zoals de achtergrond van een mailbericht....

Al jaren ben ik aan mailprogramma van windows (maakt niet uit welke: outlook express of microsoft mail....) gewend en het bevalt mij goed. Dat mis ik wel bij iPad.

Weet iemand een goede mailprogramma voor iPad?

Alvast dank.

MCNO 03-07-12 19:55

Ik vind na jaren gebruik dat windows ruk (maar dat is persoonlijk :) )

Wat mis je eigenlijk aan Mail?

Guest-20180925190238 03-07-12 19:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iPad18 (Bericht 806535)
Al jaren ben ik aan mailprogramma van windows (maakt niet uit welke: outlook express of microsoft mail....) gewend en het bevalt mij goed. Dat mis ik wel bij iPad.

Zoek eens in de App Store met het zoekbegrip "Mail". Er zitten wel goede mail clients in maar die zijn meestal gebonden aan een provider zoals Hotmail, Gmail, Yahoo, enz...

Iets dat even antiek is als Outlook Express ga je de App Store niet vinden vrees ik.

Succes gewenst :)

iPad18 03-07-12 20:39

MNCO
Wat ik mis? Oa een leuke achtergrond voor een mailberichten, gekleurde letters, lettertypen, leesbevestiging en nog meer van die extra's.

Timosha
Hotmail, Yahoo, Gmail ... deze zijn meer een webmail.

Zelf heb ik Planet en het ophalen en versturen gaat het prima, alleen het is zo eenvoudig en saai...dat vind ik hè ?!

Guest-20180925190238 03-07-12 20:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iPad18 (Bericht 806583)
Timosha
Hotmail, Yahoo, Gmail ... deze zijn meer een webmail.

Webmail :eek: Hoe kom je daar bij :rolleyes:

Maar goed, je gebruikt Planet POP3 mail en dan is er niet veel keuze denk ik :) Tja, dat Apple Mail saai is is een kwestie van smaak.

Wally© 03-07-12 20:46

Een app à la incredimail ( I hate the g*dd*mn thing) ga je in de appstore of in

Cydia - GELUKKIG maar - niet vinden...

iPad18 29-07-12 21:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 806584)
Webmail :eek: Hoe kom je daar bij :rolleyes:

Maar goed, je gebruikt Planet POP3 mail en dan is er niet veel keuze denk ik :) Tja, dat Apple Mail saai is is een kwestie van smaak.


Dan heb ik verkeerd begrepen wat de webmail betreft.
Ik moet dan zoveel gaan leren wat de computers betreft ... :eek:

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 29 juli 2012 om 21:45 ----------

Weet iemand echt niet een wat betere mailprogramma dan die eenvoudige standaard mailprogramma van Ipad?

Ja, in het verleden heb ik increditmail gebruikt op mijn gewone (windows0 computer) ... allemaal leuk om te zien, maar het liep zo vaak vast en ook komt die vaak bij spam. Verder is er ook altijd een reklame zinnetje onderaan van de mailbericht.

Zulke mailprogramma hoef ik ook weer niet ... het gaat mij meer om dat ik met de gekleurde letters kan gaan tikken, zodat ik tussen een bericht door in een andere kleur kan gaan tikken voordat ik ga mailen

Beech43 29-07-12 22:12

Je kunt het Emoji-toesenbord toevoegen, kun je wat afwisseling brengen in je mail.��

MacPassenger 29-07-12 23:28

Misschien is dit wat voor je.

ibisMail for iPad – Een betere mail app voor je iPad | iPad | iPadblogs.nl

Sparrow Mail App Lands On The iPhone And iPad | Geeky Gadgets

Markdownmail

4 Free iPad E-mail Apps || Free Software

XIII 29-07-12 23:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MacPassenger (Bericht 811170)

Sparrow is (helaas) alleen uitgebracht voor de iPhone (en de Mac).

De iPad versie was wel in ontwikkeling, maar de ontwikkelaars zijn overgenomen door Google en gaan aan iets anders werken:

Google koopt e-mailapp Sparrow - iPhoneclub.nl

iPad18 31-08-12 15:09

Hoi

Ik heb IbisMail gedownload en het ontvangen van alle mailtjes gaat het goed. Maar versturen :mad:

Weet iemand misschien wat er mis is met het versturen?

Alvast bedankt.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:17.