Foutieve tijdzone in agenda Outlook discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Wanneer ik op mijn iPad een afspraak inbreng in mijn agenda zie ik dat hij voor tijdzone Brussel neemt. Via iCloud komt dit in mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Foutieve tijdzone in agenda Outlook
Wanneer ik op mijn iPad een afspraak inbreng in mijn agenda zie ik dat hij voor tijdzone Brussel neemt.
Via iCloud komt dit in mijn Outlook 2007. Als ik dan de tijdzone van mijn afspraak controleer in Outlook zie ik dat dit staat op "Sarajevo, Skopije, ..." staat. Wanneer ik deze afspraak kopieer naar mijn gsm (zonder aanpassing van de tijdzone in Outlook) staat mijn afspraak 2 uur vroeger in mijn gsm-agenda. Wanneer ik eerst de juiste tijdzone plaats in Outlook staat mijn afspraak correct in mijn gsm. Iemand een idee waar het fout loopt? En, wat ik er aan kan doen? Bedankt. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
In iCloud staat de tijdzone op "midden-Europees".
Moet er een vinkje staan bij Agenda - voorkeuren - geavanceerd - "Zet tijdzone-ondersteuning aan"? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Agenda items uit outlook na verwijderen agenda op iphone | bassment | iPhone algemeen | 5 | 23-05-12 15:22 |
iPhone - Outlook Agenda en Google Agenda | Netsrik | iPhone algemeen | 1 | 20-12-11 00:04 |
Problemen met synchronisatie zakelijke Exchange Agenda naar Prive Outlook Agenda | kees20 | iTunes | 1 | 27-02-11 23:33 |
Outlook agenda overzetten in windows live agenda | wous5 | iPhone algemeen | 2 | 27-07-10 08:57 |
Exchange agenda & Outlook agenda | salsajim | iTunes | 7 | 23-02-10 21:49 |
|
|