Van de ene op de andere dag krijg ik een grijs scherm bij aankopen in de app store! discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Opeens kan ik mijn aankopen niet meer zien van alle apps die op mn ipad staan. ook als ik iets nieuws download komt het wel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
Van de ene op de andere dag krijg ik een grijs scherm bij aankopen in de app store!
Opeens kan ik mijn aankopen niet meer zien van alle apps die op mn ipad staan.
ook als ik iets nieuws download komt het wel op de ipad, maar niet in de rubriek " aankopen". google al 2 dagen, maar kom er niet uit Heb met Icloud een copie gemaakt, instellingen hersteld en ook dan blijft het scherm grijs. iemand de gouden tip? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dankje,maar er is geen melding dat ik iets verborgen zou hebben,dus kan ik ook niets weer zichtbaar maken.
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 5 augustus 2012 om 04:55 ---------- Kleine troost als ik niet de enige blijk te zijn |
|
|||
|
|||
Nogmaals dank voor het meedenken.
Zal morgen kijken. Voor jou begint de dag,hier de nacht |
|
|||
|
|||
Niets gedaan, behalve alles lezen van iedereen die er ook problemen mee had.(heeft).
Zonder veel hoop weer bij aankopen gekeken....en tja...alles staat er weer ! |
|
|||
|
|||
De Apple servers zullen wel overbelast zijn geweest door de verschijning van Mountain Lion
In ieder geval weer wat geleerd: alles komt goed |
|
|||
|
|||
Gelukkig maar dat ik niet zo ongeduldig was en m'n iPad naar fabrieksinstellingen terugzette
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
SMS icoon grijs bij het krijgen van een nieuw bericht | SiennaSkies | iPhone algemeen | 5 | 03-07-12 13:46 |
grijs scherm bij opladen | Mr Cesc | iPhone algemeen | 3 | 12-04-09 17:27 |
App van de ene computer naar de andere? | mathijs666 | iPhone Apps | 2 | 26-12-08 11:12 |
Wi-Fi werkt bij de ene iPhone wel en bij de andere niet | RRed | Archief | 0 | 24-10-07 11:46 |
|
|