iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPad algemeen (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/)
-   -   iPad 3 gecrasht (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/123026-ipad-3-gecrasht.html)

heiltje 07-08-12 12:00

iPad 3 gecrasht
 
Na Gaia GPS, v6.5 gekocht en geinstalleerd te hebben is mijn iPad 3 (zonder jailbreak) gecrasht tijden het downloaden van een landkaart.
Eerst zag ik alleen een appeltje. Heb alles gedaan, power en homeknop tegelijk enz. Aan mijn XP PC gehangen en iTunes zegt dat hij een ipad in herstelmodus ziet, dus op herstel drukken. Uiteindelijk blijft iTunes wachten op de ipad en dat uren lang. Als de ipad losgekoppeld is van de computer verschijnt er constant het iTunes logo en het stekkertje in beeld. Probeer ik hem uit te zetten met de powerknop, lukt niet. Power en home tegelijk geeft een appeltje en gelijk daarna weer iTunes en het stekkertje.
Ik heb gisteravond de hele avond alles er over gelezen maar niets helpt!
Wie kan mij nog helpen of moet hij terug naar Apple?

groeten Heiltje

Guest-20180925190238 07-08-12 12:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door heiltje (Bericht 812479)
Wie kan mij nog helpen of moet hij terug naar Apple?

Probeer om de iPad in DFU mode te zetten en dan te herstellen met iTunes.

heiltje 07-08-12 19:14

heb hem gisteravond al tig keer geprobeerd in de DFU mode te zetten maar lukte niet omdat
de iPad steeds opnieuw het appeltje liet zien. Nu lukte het ineens wel, mijn PC gaf aan dat hij een iPad zag in de DFU mode. Maar.... bij het herstellen laad hij keurig de software in iTunes maar blijft op de iPad wachten! Links in het venster staat onder apparaten wel iPad. Wat nu? Hij wacht nu al een uur.

scoop1 08-08-12 11:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door heiltje (Bericht 812580)
heb hem gisteravond al tig keer geprobeerd in de DFU mode te zetten maar lukte niet omdat
de iPad steeds opnieuw het appeltje liet zien. Nu lukte het ineens wel, mijn PC gaf aan dat hij een iPad zag in de DFU mode. Maar.... bij het herstellen laad hij keurig de software in iTunes maar blijft op de iPad wachten! Links in het venster staat onder apparaten wel iPad. Wat nu? Hij wacht nu al een uur.

Loop ermee naar de Apple Store te Amsterdam.
Leg ze het probleem uit.
Meestal krijg je nieuwe meee..

Snelste manier...

heiltje 08-08-12 16:41

Ja, dat zal wel het beste zijn, maar we wonen niet in de buurt van Amsterdam, dus daar moeten we even tijd voor maken.
Ik heb de iPad trouwens vandaag aan een andere laptop gehangen (Windows Vista) Daar zag ik ook dat de iPad in de DFU mode is, maar ook deze laptop blijft wachten op de iPad!
Bedankt voor het meedenken.

Groeten Heiltje

heiltje 17-08-12 10:26

Ik heb de raad van scoop1 opgevolgd en we zijn een dagje naar Amsterdag gegaan. Prachtig die nieuwe Applestore. Ik ben in Parijs in de Applestore geweest, maar in Amsterdam is hij ook fantastisch. Toen we aankwamen konden we voor over een uur een afspraak maken voor de Genius bar.
Om een lang verhaal kort te houden: waarschijnlijk een softwarefout een ik kreeg inderdaad gelijk een nieuwe, zoals scoop1 al schreef.
Ik ben heel blij dat het zo opgelost is!

wouter1981 17-08-12 10:37

Fijn om te horen dat het zo voor je opgelost is.

Slotje.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:20.