muziek van I Pad naar PC discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey, Ik heb men Ipad gesyncroniseert maar hoe krijg ik nu men muziek die ik aankocht via men Ipad op de computer. Andersom lijkt het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
muziek van I Pad naar PC
Hey,
Ik heb men Ipad gesyncroniseert maar hoe krijg ik nu men muziek die ik aankocht via men Ipad op de computer. Andersom lijkt het geen probleem te zijn. Alvast Bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Met de zoekfunctie van het forum vindt je onderstaand topic (en nog een paar andere):
http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...aar-de-pc.html |
|
||||
|
||||
Daar staan inderdaad de twee antwoorden.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Muziek: Muziek van NAS/PC naar de IPod van de IPad/IPhone via Wi-Fi? | kooimens | Muziek, foto & video | 1 | 23-07-11 16:32 |
Muziek: Muziek van Ipod van vriend naar pc ???? | Ken Van Accolyen | Muziek, foto & video | 3 | 01-06-11 13:48 |
Muziek: Muziek van iPhone naar PC | Robin.VD | Muziek, foto & video | 7 | 08-11-10 19:42 |
muziek van pc naar iphone | tanja1966 | Muziek, foto & video | 3 | 06-04-10 16:09 |
Help! Apps staan op E-schijf,iTunes weigert pad naar E accepteren. Desperate! | rebeltje | Archief | 2 | 07-11-09 16:21 |
|
|