//

Thuisindeling iPad werkt niet

Thuisindeling iPad werkt niet discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Al lange tijd heb ik internet thuis en maak ook gebruik van een iPad. Sinds kort heb ik een Apple tv aangeschaft om foto's,videos te ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 23-08-12, 18:58
bloemenwinkel bloemenwinkel is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: de moer
Berichten: 57
Standaard Thuisindeling iPad werkt niet

Al lange tijd heb ik internet thuis en maak ook gebruik van een iPad. Sinds kort heb ik een Apple tv aangeschaft om foto's,videos te bekijken enz. Als ik computers aan klik op me Apple tv geeft die aan van : schakel thuisindeling in in iTunes om toegang te krijgen tot uw iTunes-bibliotheek via uw Apple tv, schakel u in iTunes op uw computer thuisindeling in met je ....@live.nl. Als ik naar algemeen ga en dan naar iPod vul ik mijn gegevens in. Dan op gereed te klikken verder doet die niks en onder mijn gegevens blijft er staan van voor thuisindeling is een Apple id vereist. . Ik dacht laat ik me andere probleem in het zelfde topic vermelden inplaats van twee. Mijn iPad is ook gejailbraikt en heb tv kanalen erop staan die ik via me Apple tv wil bekijken. Bij het afspelen krijg ik alleen maar geluid te horen en geen beeld. En wil graag mijn ipad scherm zien op me tv. Alleen weet ik het niet voor elkaar te krijgen hoe het moet.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-08-12, 19:29
Beech43 Beech43 is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2.682
Standaard

Een paar opmerkingen vooraf:
1. Het is thuisdeling, je stelt dat in in iTunes op je computer.
2. Pas je profiel aan, daar staat dat je geen iPad hebt.
En dan een vraag: zie je op je iPad als een film draat de mogelijkheid om Airplay via Apple TV te kiezen ?
  #3  
Oud 23-08-12, 19:54
bloemenwinkel bloemenwinkel is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: de moer
Berichten: 57
Standaard

Uhm zou je mij dat beter kunnen uitleggen hoe ik dat doet instel via iTunes op me iPad en profiel aanpas. Bij instellingen zie ik AirPlay staan staat ook aan met een wachtwoord ingesteld. Hoe doet dan dan bij een film?
  #4  
Oud 23-08-12, 20:27
Beech43 Beech43 is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2.682
Standaard

Profiel aanpassen doe je op dit forum.
Thuisdeling doe je in iTunes op je computer. Onder het tabblad Geavanceerd.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: Thuisindeling iPad scoop1 iTunes 6 03-07-12 14:30
iPad 2 werkt niet: 'moet activeren' maar lukt niet basveldkamp iPad algemeen 2 15-03-12 20:10
Thuisindeling Eric11 Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 1 11-11-11 19:08
Thuisindeling napoleon63 Archief 1 06-06-11 00:00
iphone 3g werkt niet op Sitecom router, iPad werkt wel?? hans-wouter iPad algemeen 11 04-05-10 14:54

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:44.