iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPad algemeen (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/)
-   -   Films op iPad3 (iFile & AVPlayerHD) (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/124014-films-op-ipad3-ifile-and-avplayerhd.html)

GeJee 29-08-12 13:15

Films op iPad3 (iFile & AVPlayerHD)
 
Wat ik verkeerd doe is mij niet duidelijk maar ik hoop dat iemand me op weg kan helpen.

Ik heb enkele films, zowel MP4, DivX op een SD kaartje gezet (FAT32 geformateerd uiteraard). Op het kaartje staan de mappen DCIM en MISC.
In DCIM submappen 100CANON en MISC. De films staan in de map 100CANON.

Wanneer ik het kaartje in de CCK doe en deze in de iPad steek opent Photo zich maar zegt niks te kunnen importeren, ook de MP4 films niet.

Op de iPad staan iFile AVPlayer HD geïnstalleerd. Start ik iFile en brows ik naar de map 100CANON op de SD kaart dan zie ik keurig netjes de films, klik ik er op dan kan ik kiezen, openen met Video Player of AVPlayerHD.

Open ik de MP4 met Videoplayer dan speelt hij deze gewoon af, de DivX uiteraard niet omdat dat formaat niet ondersteund wordt door Videoplayer.

Open ik echter een van de files met AVPlayerHD (zowel de DivX als de MP4) dan gebeurt er niets.

Ik weet dat converteren naar MP4 via HandBrake of een ander programma een optie is en dan kijken met Video Player maar AVPlayerHD moet toch ook zo MP4 & DivX kunnen afspelen?

Wat doe ik verkeerd of ben ik vergeten, iemand een suggestie?

Guest-20180925190238 29-08-12 13:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door GeJee (Bericht 815896)
Open ik echter een van de files met AVPlayerHD (zowel de DivX als de MP4) dan gebeurt er niets.

Kan AVPlayer HD dan filmpjes afspelen die niet in zijn SandBox staan of uit een andere directory waar het appje toegang tot heeft met een API?

GeJee 29-08-12 13:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 815899)
Kan AVPlayer HD dan filmpjes afspelen die niet in zijn SandBox staan of uit een andere directory waar het appje toegang tot heeft met een API?

Geen idee waar je het nu over hebt. Volgens mij moet AVPlayer HD net als z'n voorganger VLC gewoon vanaf de SD kaart kunnen spelen. Ter info, VLC ook geprobeerd, zelfde resultaat.

XIII 29-08-12 14:15

Mij lijkt (net als timosha) dat AppStore Apps niets met SD kaarten kunnen doen.

GeJee 29-08-12 14:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door XIII (Bericht 815905)
Mij lijkt (net als timosha) dat AppStore Apps niets met SD kaarten kunnen doen.

Hopelijk komt er nog iemand met het verlossende antwoord voordat ik op vakantie ga.

Guest-20180925190238 29-08-12 14:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door GeJee (Bericht 815906)
Hopelijk komt er nog iemand met het verlossende antwoord voordat ik op vakantie ga.

Dan wens ik je heel veel succes en een prettige vakantie :)

Flipke1405 30-08-12 09:08

nee die kan die films niet rechtstreeks lezen van op je kaartje,daar heb ik me ook al eens suf achter gezocht

grtz,Flip

hannes87 25-09-12 19:52

Is er inmiddels al iemand die het wel lukt om films vanaf sd kaart via av player of een andere player af te spelen? Ik download de films als mp4 bestand.
Als ik ifile gebruik kan ik de film alleen in movieplayer kijken mr heb dan geen ondertiteling...

Alvast bedankt!

Beech43 25-09-12 21:49

Heb je hier iets aan ?
Dit is de bron.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:52.