Bericht versturen via iMessage werkt niet meer discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn iPad 3 (iOS 5.1.1) kan niet via iMessage berichten meer sturen. Naam invullen en het herkennen van een andere iMessage-gebruiker gaat gewoon goed, maar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Bericht versturen via iMessage werkt niet meer
Mijn iPad 3 (iOS 5.1.1) kan niet via iMessage berichten meer sturen. Naam invullen en het herkennen van een andere iMessage-gebruiker gaat gewoon goed, maar als ik dan een bericht schrijf en op versturen tik blijft hij hangen als het balkje bijna vol is, als ik dan later weer terug naar iMessage ga staat er dat er een fout is. Het heeft altijd gewerkt en opnieuw opstarten en de instellingen van de iPad resseten heeft geen zin.
Vanaf mijn iPhone lukt wel alles gewoon zoals het moet met dezelfde Apple ID. Als je weet hoe je dit probleem oplost reageer a.u.b. dan. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dag Thomas,
Ik heb exact hetzelfde probleem, zelfde iPad, zelfde OS. Heb je ondertussen al een oplossing gevonden? Mvg, Arne |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
imessage werkt niet meer | prekii | iPhone algemeen | 1 | 04-05-12 14:19 |
iMessage werkt niet | 137595 | iPhone algemeen | 2 | 03-03-12 11:32 |
bericht versturen in imessage niet mogelijk | tamaar | iPad algemeen | 9 | 10-01-12 19:38 |
iMessage werkt niet in iOS 5.0.1. | Geert1976 | iPhone algemeen | 3 | 11-11-11 10:02 |
|
|