iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPad algemeen (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/)
-   -   Nieuwe app kaarten in IOS6 geen vooruitgang. (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/125216-nieuwe-app-kaarten-ios6-geen-vooruitgang.html)

Tom2011 19-09-12 22:58

Nieuwe app kaarten in IOS6 geen vooruitgang.
 
Helaas valt de al eerder aangekondigde wijziging van de kaarten app me behoorlijk tegen. Wat was er mis met het Google produkt? De fotos van de directe omgeving etc mis ik nu wel. Jammer dat de oude app niet behouden is, Al dan niet als extra optie.

Beech43 20-09-12 00:20

Dit is natuurlijk een slap aftreksel, maar in ieder geval nog iets:D
Ook zonder reclame

Nico1939 20-09-12 17:24

Voorheen, als je het adres bij de kontakten aanklikte kon je de omgeving-foto's zien. Apple snel herstellen graag.

XIII 20-09-12 17:31

http://theamazingios6maps.tumblr.com

rebelle 20-09-12 18:35

Kan toch ook nog altijd via safari , google pagina , meer, maps .

ipods 20-09-12 18:41

Google wilde flink wat geld zien voor hun YouTube en Kaarten App in iOS 6 en dat wilde Apple niet betalen, vandaar dat ze dus verdwenen zijn.

XIII 20-09-12 19:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ipods (Bericht 821743)
Google wilde flink wat geld zien voor hun YouTube en Kaarten App in iOS 6 en dat wilde Apple niet betalen, vandaar dat ze dus verdwenen zijn.

Uit welke bron heb je dit gerucht?

MCNO 20-09-12 19:18

Vandaag: "Uw bestemming ligt aan de rechterkant."
Misschien dat ik gek ben, maar evennummers zijn hier toch links...

Ziet er op zich mooi uit, maar Google had zijn zaakjes mooi voor elkaar, zeer uptodate.
Kwam dat doordat ze satelliet gebruikten, terwijl Apple gebruikt maakt van de "antieke" TomTom kaarten?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 20 september 2012 om 19:49 ----------

We zijn niet de enige met problemen: RTL Nieuws - Nieuwe kaarten-app voor iPhone boordevol fouten

Beech43 20-09-12 21:51

Ik heb gelukkig mijn iPad 1 nog, die nog op 5.1.1 draait met de originele kaarten app.

ipods 20-09-12 22:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door XIII (Bericht 821767)
Uit welke bron heb je dit gerucht?

op meerdere plaatsen gelezen...



Apple heeft in de vierde bèta-versie van zijn iOS 6-besturingssysteem de YouTube-app verwijderd. De videodienst van Google werd sinds de lancering van de eerste iPhone meegeleverd. Gebruikers moeten voortaan YouTube apart installeren.
http://ic.tweakimg.net/ext/i/1344279469.jpegHet ontbreken van de YouTube-app werd opgemerkt door ontwikkelaars die de laatste bèta van iOS 6 draaien. Apple heeft onlangs de vierde bèta-versie beschikbaar gesteld en in deze versie is de YouTube-app verwijderd. Tegenover The Verge liet Apple weten dat de licentie-overeenkomst, die met Google is gesloten, na vijf jaar is verlopen. Deze is schijnbaar niet vernieuwd, mogelijk omdat Apple niet langer hiervoor wilde betalen, maar er werd geen reden opgegeven voor het niet hernieuwen van de overeenkomst.
Volgens Apple moeten gebruikers voortaan YouTube als aparte app installeren vanuit de App Store. Ook blijft Googles videodienst beschikbaar vanuit de Safari-browser. Google heeft zelf nog geen reactie gegeven over het niet langer meeleveren van de YouTube-app in iOS.
YouTube is niet het enige Google-product dat zal ontbreken in iOS 6. Eerder maakte Apple al bekend met een eigen kaartenapplicatie te komen, waardoor de kaartgegevens van Google niet langer nodig zijn. Apple en Google zijn grote concurrenten van elkaar; het lijkt erop dat het bedrijf uit Cupertino zoveel mogelijk onafhankelijk wil zijn van Google met zijn iOS-software.

bron:Tweakers.net

XIII 20-09-12 22:38

Dat gaat vooral over de YouTube App (en daar had ik overheen gelezen in jouw vorige post…).

Ik zie vooral berichten/geruchten dat Apple om strategische redenen zelf de Maps wil maken.

Berryvz 21-09-12 13:01

Ik ook heb met belangstelling de ontwikkelingen gevolgd. Apple wil idd graag van de 'dure' google producten af. Zeker als het gerucht klopt dat Google zelf een maps app gaat maken scheelt het voor Apple een hoop in de kosten, terwijl de functionaliteit wellicht alsnog gebruikt kan worden door de consument.

Mijn gevoel zegt dat het iets te snel is gegaan en Apple nog niet helemaal klaar was voor deze update. Hierdoor gaan zij denk ik wel wat goodwill verliezen, want begrijp dat de navigatie op de iPhone zeer te wensen overlaat.

KvdS 21-09-12 13:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door rebelle (Bericht 821737)
Kan toch ook nog altijd via safari , google pagina , meer, maps .


Of bv Streetviewer installeren. In de link staat hij voor $0,99 bij ons kost hij €0,79 en de light versie is gratis.

BTturkey 23-09-12 23:21

Julie kunnen zagen Apple fore life bitchas

rebelle 24-09-12 17:50

Google maps staat al gewoon in mijn beginscherm , dus helemaal geen probleem


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:49.