//

Shared photo stream op iPad?

Shared photo stream op iPad? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Na de update naar iOS 6 heb ik mijn shared photostream ingesteld van mijn iPhone naar een andere en omgekeerd, maar op mijn iPad (model ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 20-09-12, 09:32
Norm Norm is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 6
Standaard Shared photo stream op iPad?

Na de update naar iOS 6 heb ik mijn shared photostream ingesteld van mijn iPhone naar een andere en omgekeerd, maar op mijn iPad (model 2012) kan ik dat niet zien. Ook zie ik geen mogelijkheid een shared photostream aan te maken op de iPad. Is deze functie niet beschikbaar voor de iPad of kijk ik misschien verkeerd?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-09-12, 10:38
Beech43 Beech43 is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2.682
Standaard

Bij mij lukt dat wel: ga naar de Foto app, klik op Fotostream, klik op wijzig, kies de foto's die je wilt delen, dan kies je voor de Foto app, en dan wijst het zich vanzelf.
  #3  
Oud 20-09-12, 14:18
Norm Norm is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 6
Standaard

@beech43: ik heb het idee dat jij het over delen in het algemeen hebt. Ik kan inderdaad door via wijzig foto's te selecteren en vervolgens op deel te klikken de foto's mailen of op Facebook zetten, maar geen gedeelde photostreams aanmaken of zien. Bij mijn iPhone 4S zie ik bij 'deel' opties waaronder Mail, Twitter, Facebook en Fotostream, maar op de iPad niet.
  #4  
Oud 20-09-12, 14:26
Beech43 Beech43 is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2.682
Standaard

Ik had beter moeten kijken: je hebt een iPad 1 en daar zit geen iOS 6 op, dus dan gaat het niet helaas.
  #5  
Oud 20-09-12, 14:29
Norm Norm is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 6
Standaard

Je had de tweede keer beter moeten kijken ik heb het nu over iPad 3 (model 2012) en iOS 6 draait erop sinds gisterenavond 8 uur, dus daar kan het niet aan liggen!

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 20 september 2012 om 13:34 ----------

Ah! Ik zie dat ik nog mijn oude gegevens in mijn profiel heb staan. Dat zal de verwarring zijn. Ik ga het direct aanpassen!
  #6  
Oud 21-09-12, 15:42
Suzannedepanne Suzannedepanne is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 32
Standaard

Ik zie photostream ook niet staan....
Reageren

Labels
foto, photo, photostream, shared, stream



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
ipad 2 jailbreak atv3 stream kroezeder Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 4 24-08-12 09:37
Photo Stream werkt niet idegroot1 iPad algemeen 5 21-06-12 08:40
Stream voetbal (barca) op iPad? Rik1980 iPad algemeen 0 21-04-12 20:20

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:57.